ההונדה CRF450R מקבל לשנת הדגם 2022 שינויים קטנים במפות ניהול המנוע ובבולמים, עדות לכך שהונדה מאמינה בדגם וביכולתיו.
עולם המוטוקרוס מורגל לדגמים שמשנים מפרטים וגרפיקות בכל שנה. לשנת 2021 הציגו בהונדה את ה-CRF450R – דגם המוטוקרוס הבכיר – עם לא מעט שינויים ושיפורים, וזכו להצלחות בזירת הסופרקרוס האמריקאי והמוטוקרוס העולמי. לשנת 2022 בחרו בהונדה שלא לשנות יותר מדי את המרכיבים, והגרפיקה אף זהה לדגם של שנה שעברה.
דגם 2022 מציע כיול מחודש לבולמי השוואה, עם דגש על כיול קשיח יותר לשיפור היציבות. מערכת ניהול המנוע עברה כיול מחודש לשיפור הכוח בסל"ד נמוך ובינוני, שיפור תגובת המצערת ומניעת דימום המנוע בסל"ד נמוך. בהונדה ממשיכים להתגאות במערכת בקרת האחיזה – ה-HSTC (ר"ת Honda Selectable Torque Control) – בעלת 3 מצבים. השליטה במערכת מתבצעת דרך מתג על הכידון, והיא ממקסמת את אחיזת הצמיג האחורי בעת פתיחת המצערת על-ידי מדידת שיעור עליית הסל"ד בהתאם לפתיחת המצערת וויסות העברת כוח המנוע לגלגל האחורי.
גם השנה ניתן יהיה לרכוש את ה-CRF450RWE – כלומר Works Edition – שמציע גרפיקה מקבוצת המרוצים, קפיצים משופרים, עדכוני מנוע ומצמד מחוזק.
דגם הקרוס קאנטרי, ה-CRF450RX, מקבל את אותם העדכונים ומוסיף עוד 5 מ"מ למהלך המתלה ו-8 מ"מ מרווח גחון. כמובן שהוא מגיע עם חישוק 18″ מאחור, רגלית צד, והשנה גם עם מגני ידיים כסטנדרט.
כל הדגמים צפויים להגיע לארץ בתקופה הקרובה – ברישוי אפור. נעדכן במחירים כשיגיעו ארצה
מה ההבדל בשימוש, ובגודל הגלגל האחורי (ואולי בגיר, אם יש הבדלים) בין ה R ל RX?