דף הבית / חדשות / הונדה: PCX125 חדש ל-2021
2021 HONDA PCX125

הונדה: PCX125 חדש ל-2021

לשנת 2021 מחדשים הונדה את ה-PCX125 - רב-המכר בקטגוריית קטנועי ה-125 סמ"ק העירוניים - עם מנוע ועיצוב חדשים ועם שדרוגי אלקטרוניקה

לשנת 2021 מקבל ההונדה PCX125 מנוע חדש, נקי וחזק יותר, שלדה חדשה, עוד מקום אחסון ועוד אלקטרוניקה.

ה-PCX125 הוא אחד מרבי המכר המצליחים של הונדה. הקטנוע הקטן בעל העיצוב השונה, עם הכידון החשוף והייחודי, היה הראשון בתחילת העשור שהביא לשוק הדו-גלגלי את טכנולוגיית הדממת מנוע בעצירה Stop & Go, ושנתיים מאוחר יותר הוא היה גם הראשון שהשתמש בטכנולוגיית eSP של הונדה לניצול מרבי של כוח המנוע (Enhanced Smart Power – כוח חכם משופר). הקטנוע העירוני משווק כקטנוע ספורטיבי, אך לא מוותר על נוחות, אבזור ופרקטיות עם צריכת דלק מוצהרת של 47 ק"מ לליטר. בשנת 2018 בחנו באתר את הגרסה שקיבלה למעשה את העדכון האחרון.

2021 HONDA PCX125
2021 HONDA PCX125

לשנת 2021 ה-PCX125 מקבל מנוע חדש – מותאם יורו 5 כמובן. המנוע מקורר הנוזל מפיק 12.3 כ"ס ב-8,750 סל"ד, 1.2 קג"מ ב-6,500 סל"ד, והמהירות המרבית המוצהרת עומדת על 100 קמ"ש. צריכת הדלק שופרה ומאפשרת כ-385 ק"מ רכיבה בין תדלוקים. נוספה השנה מערכת בקרת אחיזה הניתנת לניתוק, ונשארה מערכת דימום המנוע בעמידה המופעלת לאחר 3 שניות של עמידה מוחלטת עם בלם לחוץ. המערכת לא תפעל אם המצבר חלש. יש גם משתיק חדש.

שלדת הצינורות קיבלה עיצוב מחודש על-מנת לספק התנהגות וזריזות טובות יותר, מידת הצמיג על חישוק ה-14″ הקדמי שונתה ל-110/70 (לעומת 100/80), ואילו מאחור מידת החישוק קטנה ל-13″ עם מידת צמיג 130/70 (לעומת 120/70-14 בקודם). הבולם האחורי מקבל 10 מ"מ נוספים של מהלך (95 מ"מ), וכן קפיץ חזק יותר. המשקל היבש נשאר 130 ק"ג.

העיצוב חודש גם כן עם משקף גדול ורחב יותר, כמו גם מדרך לרגליים מרווח יותר. יש גם פנסי LED חדשים. תא האחסון מתחת למושב גדל ב-2.4 ליטר ל-30.4 ליטר, ויש שקע USB חדש וגם מסך LCD חדש.

ההונדה PCX125 דגם 2021 צפוי להגיע ארצה בתחילת 2021, אז גם ייקבע מחירו.

21YM HONDA PCX125
21YM HONDA PCX125
21YM HONDA PCX125
21YM HONDA PCX125
21YM HONDA PCX125
21YM HONDA PCX125
2021 HONDA PCX125
2021 HONDA PCX125
2021 HONDA PCX125
2021 HONDA PCX125
2021 HONDA PCX125
2021 HONDA PCX125
21YM HONDA PCX125
21YM HONDA PCX125

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Yamaha XT500 79 2

נוסטלגיה: ימאהה XT500 – הזה שניצח את הדקאר

ה-XT500 המקורי משנת 1976 נחשב לאחד האופנועים החשובים ביותר של ימאהה, נמכר בהמוניו ואף ניצח את ראלי פריז דקאר האימתני

2 תגובות

  1. Avatar

    הונדה יקרים בעשרות אחוזים מהמתחרים העיקריים שלהם ימאהה וסאן יאנג

  2. Avatar

    הונדה זולים מהמתחרה העיקרי ימאהה בעשרות אחוזים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן