דף הבית / חדשות / הונדה: SH125i חדש לשנת 2020
2020 HONDA SH125i

הונדה: SH125i חדש לשנת 2020

ה-SH125, הקטנוע רב המכר גדול הגלגלים של הונדה, מקבל גרסה חדשה לגמרי ל-2020

ההונדה SH125i, קטנוע גדול הגלגלים של הונדה ורב מכר אדיר באירופה, מקבל גרסה חדשה לשנת 2020.

הונדה SH125i חדש ל-2020
הונדה SH125i חדש ל-2020

משפחת ה-SH של הונדה התחילה את מחזור החיים שלה עוד בשנת 1984 עם ה-SH50. גיבור הכתבה שלנו עם מנוע הארבע פעימות ונפח של 125 סמ"ק התחיל להימכר בשנת 2001. בהונדה מדווחים על מעל מיליון קטנועי SH שנמכרו מאז, מתוכם 19,000 יחידות שנמכרו באירופה עצמה בשנת 2018 לבדה. האירופאים מאוד בתוך האופנה של הגלגלים הגדולים, אבל הטרנד הזה פחות תפס בישראל.

לשנת 2020 מקבל ה-SH125i, שמיוצר באיטליה עיצוב מחודש, שיחד עם שילדה חדשה מאפשר 50% יותר נפח אחסון, מתוכם 28 ליטרים מתחת למושב – 10 ליטרים יותר מדגמי העבר. בהונדה מציינים שהתווסף שקע USB לקטנוע. התאורה כולה מורכבת מפנסי LED, והמסך הוא מסוג LCD.

פנסי LED
פנסי LED

מנוע הארבע פעימות בעל ארבעה שסתומים וקירור נוזל חדש לגמרי לשנת 2020, והוא אמור לספק יותר תאוצה ויותר ביצועים לצד חסכון בדלק. הוא כמובן נכנס לקטגוריית היורו 5 מבחינת התקנים, ומספק 12.5 כ"ס ב-8,250 סל"ד. בהונדה מציעים כסטנדרט בקרת אחיזה הניתנת לניתוק HSTC (ר"ת Honda Selectable Torque Control).

מעבר לכך, בהונדה מציינים עדכונים למתלים ולגלגלי ה-16″, שנועדו לתרום להתנהגות, יציבות ונוחות. המשקל נושק ל-134 ק"ג (קל ב-700 גרם…) וגם התווסף מפתח קרבה.

לצד ה-SH125i מציגים בהונדה גם את ה-SH150i – אח גדול היושב על אותה הפלטפורמה, מקבל את אותם השינויים, רק מציע מנוע הנפח 156.9 סמ"ק  המפיק 16.2 כ"ס.

ההונדה SH125i החדש צפוי להגיע לישראל בתחילת שנת 2020. נעדכן במועד מדויק ומחירים ברגע שיתפרסמו, ונקווה שטרנד הקטנועים הגדולים יתפוס קצת יותר בישראל, מפני שהיתרונות הדינמיים שלהם גדולים וברורים.

מפתח קרבה
מפתח קרבה
לוח מחוונים LCD
לוח מחוונים LCD
נפח האחסון גדל ב-10 ליטרים
נפח האחסון גדל ב-10 ליטרים
שקע טעינה
שקע טעינה
מאובזר
מאובזר
2020 HONDA SH125i
2020 HONDA SH125i
2020 HONDA SH125 Torque and Power
2020 HONDA SH125 Torque and Power

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

BMW-M1000RR-039

ב.מ.וו M1000RR: גרסת קצה חדשה

ב.מ.וו מציגים את ה-M1000RR - גרסה מוכוונת מסלול של ה-S1000RR, עם 212 כ"ס, 192 ק"ג ו-306 קמ"ש; מייצגת את דגם ה-M הראשון של הגרמנים

7 תגובות

  1. Avatar

    הקטע הבעייתי הוא מה שגם הרבה ישראלים יודעים שכשאתה מקבל גלגלים גדולים בקטנוע רוב הפעמים זה בא על חשבון רוחב הצמיג

  2. Avatar

    וכשאתה נוהג עם צמיגים כאלה דקיקים בתשתיות שיש לך בארץ במיוחד במרכז ובמיוחד עכשיו כשהסתיו מתחיל להסתיים זה מתכון להחלקות ,

  3. Avatar

    להמליץ גלגלים גדולים בגלל תחושת ביטחון זה לא נכון כי זה תחושה הרבה יותר ממתן ביטחון , עדיף לקחת קטנוע עם צמיג שהוא רחב שלוקח לך זמן להשיג ביטחון

  4. Avatar

    אבל אתה יודע שהוא יתן לך הרבה יותר שטח מגע ואחיזה גם בנסיעה ישרה וגם בפניות וגם כשהשטח מלא בחול ושלוליות מאשר להביא צמיג דק

  5. Avatar

    שאומנם בגלל גודל הגלגל יתן לך תחושה של יציבות אבל הדבר הכי קטן שיש לך בכביש או פנייה שתגיע אליה ביותר מידי מהירות או ברקס שתצתרך לתת ותצתרך לפחד לאבד אחיזה .

  6. Avatar

    אחת הסיבות המרכזיות שאתה תראה את המובי והדיוק הישנים עדיין נוסעים בארץ בכמויות.

  7. Avatar
    אתה ממש טועה

    הסיבה היחידה שהמובי והדיוק הישנים שורדים היא נטו אמינות מעבר לכך אלו שני קטנועים לא יציבים במיוחד. מה תגיד גם על הHD125 שעוד שורד פה? קטנוע עם גלגלים גדולים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO