אנחנו מאוד אוהבים את היציאה המגניבה של הונדה משנת 2017 – ה-X-ADV. 'קטנוע' קשה לקרוא לו, אבל מגה-סקוטר בנפח 750 סמ"ק עם הגיר האוטומטי כפול המצמדים של הונדה – DCT, ומכלולי שלדה וגוף בשפת האדוונצ'ר – הוא בהחלט כן. כך או כך, בהונדה הודיעו על גרסה חדשה לגמרי בנפח 150 סמ"ק.
הדגם הנוכחי מכיל מנוע טווין מקבילי בנפח 745 סמ"ק ותמסורת שמגיעים ישירות מהאינטגרה – המקסי-סקוטר המוכר של הונדה, עם התאמה וכיול שונה לדגם האדוונצ'ר. הבייבי-איקס-אד יגיע עם מנוע ארבע פעימות בנפח 149.3 סמ"ק והספק של 14.5 כ"ס ב-8,500 סל"ד, וכן עם תמסורת וריאטור. לדגם הקטן מזלג טלסקופי רגיל – בניגוד למזלג השואה ההפוך באח הגדול – ובולמי שואה כפולים מאחור. החישוקים – 14″ מלפנים ו-13″ מאחור – יצוקים, בניגוד לשפיצים של גרסת המקור, מה שמרמז על אפיון של כביש על חשבון שטח. משקל הבייבי איקס אד עומד על 133 ק"ג עם מערכת ABS. בחו"ל הדגם יוצע עם מסך LCD, משקף קדמי מתכוונן ומפתח חכם. בנוסף, לדגם 28 ליטר נפח אחסון מתחת למושב.
ה-X-ADV 150 מיועד לשימוש עירוני בעיקר ופחות לשימוש אדוונצ'רי כמו אחיו הגדול. הוא הוצג באינדונזיה ככלי לשווקי המזרח, אולם הפלטפורמה תאפשר גרסאות 125 ו-300 סמ"ק, ולהערכתנו בהונדה ירכבו על הצלחתו של ה-X-ADV וישיקו גם גרסאות כאלו לשוק האירופאי. נמשיך לעדכן.
זה לא adv.. זהpcx בעיצוב קצת אחר..
למה וריאטור ?! עד ששדרגו לשרשרת..
לדעתי טעו בכיוון של ההימור..
אם יצא 300 אני באותו יום עושה טרייד על האקסמקס שלי
אלה אם ימאה יוציאו טימקס 300:)
פלגי מה ההבדל בין אקסמקס 300 וטימקס חוץ מהנפח ??
1. זה לא כמו ה750 מכל הבחינות
2. לא מבין את הקטע בכל אירופה הכלים 150 בארץ 125 זה גרוע
יודעים מתי הם יגיעו אם בכלל???