בהוסקוורנה מעדכנים את צמד ה-701 – האנדורו והסופרמוטו – ומשחררים גרסת אנדורו נוספת למרחקים ארוכים, עם מיכל דלק בנפח 25 ליטרים.
ראשית, ה-701 אנדורו וה-701 סופרמוטו מקבלים השנה פלסטיקה חדשה – ברוח אופנועי האנדורו של הוסקוורנה של 2020. גם הגרפיקה חדשה, וגם היא בקורלציה לדגמי האנדורו של הדור האחרון, למשל עם הצהוב הזוהר מאחורי המסיכה, מתחת לכנפוני הצד, וגם במגני הטלסקופים. עדכוני הגרפיקה הללו יוצרים זהות בין אופנועי הוסקוורנה
אבל מעבר לעדכונים הקוסמטיים, בהוסקוורנה מעדכנים משמעותית את מערכות האלקטרוניקה בצמד ה-701. כך למשל יש מתג חדש על הכידון לבחירת מפות ניהול מנוע ואופנוע, ויש מערכת ABS להטיה (כולל מצב אנדורו / סופרמוטו) ומערכת בקרת אחיזה המתחשבת בחיישן ההטיה ומווסתת את הורדת הכוח והחלקת הגלגל האחורי בתאוצה בהתאם לזווית ההטיה. בנוסף, שינויים במנגנון העברת ההילוכים והקוויקשיפטר מאפשרים כעת העברת הילוכים מהירה ומדויקת יותר – כל על-פי הוסקוורנה.
לשנת 2020 משחררים בהוסקוורנה גרסה נוספת של האנדורו 701 בשם LR (ר"ת Long Range), המגיעה עם מיכל דלק מקורי בנפח 25 ליטרים, שלטענת הוסקוורנה מספיק לטווח של כ-500 ק"מ בין תדלוקים.
שלושת דגמי ה-701 – הסופרמוטו, האנדורו והאנדורו LR – צפויים להגיע ארצה ברבעון הראשון של 2020. מחירים טרם פורסמו.