דף הבית / חדשות / הוסקוורנה: ויטפילן 1301 בדרך
2023-Husqvarna-Vitpilen-1301-Spy (4)

הוסקוורנה: ויטפילן 1301 בדרך

דגם מבחן של הוסקוורנה ויטפילן 1301 חדש נתפס בעדשות הריגול, עם מה שנראה כגרסת סופר נייקד קרבית המבוססת על הק.ט.מ 1290 סופר דיוק R

תמונות 'ריגול' חדשות חושפות את ההתקדמות של הוסקוורנה ביצירת דגם קצה חדש למשפחת הויטפילן והסווארטפילן, אשר יתבסס על ה-1290 סופר דיוק R הקרבי של ק.ט.מ.

ההוסקוורנה ויטפילן וסווארטפילן (בשוודית – חץ לבן וחץ שחור בהתאמה) משתמשים כידוע בפלטפורמות מכאניות קיימות וטובות מבית ק.ט.מ, ועליהן עבודת גוף חדשה ברוח אחרת לחלוטין. אנחנו מכירים את משפחת ה-401 על בסיס ה-390 דיוק, ואת ה-701 על בסיס ה-690 דיוק.

הוסקוורנה ויטפילן 1301
הוסקוורנה ויטפילן 1301

תמונות 'ריגול' המתפרסמות במגזין rideapart מראות את האופנוע בעת מבחן כביש. ככל הנראה שהוא ייקרא ויטפילן 1301, ויתבסס ברובו על ה'חיה 3.0' של ק.ט.מ – ה-1290 סופר דיוק R. בחזית דגם המבחן רואים את הפנס העגול-גדול החדש שמגיע גם על הנורדן 901 ועל שאר האחים למשפחת הנייקדים. ניתן גם לראות חישוקים שונים ומערכת פליטה שונה המורכבת על דגם המבחן.

אין סיבה שהמנוע והאלקטרוניקה ישתנו, ולכן אנו צופים שמנוע ה-LC8 – וי-טווין בנפח 1,301 סמ"ק ו-75 מעלות בין הצילינדרים – ישחזר את ההספק המקסימלי של 180 כ"ס ב-9,500 סל"ד ומומנט מקסימלי של 14.27 קג"מ אימתניים. המנוע משמש כגורם נושא עומס מרכזי, וכך למשל הזרוע האחורית החד-צדית מעוגנת ישירות אליו, ויש מערכת לינקים פרוגרסיבית. הבולמים יהיו של WP מדגם APEX, כמובן עם כיוונים מלאים מלפנים ומאחור – ובטח עם גרסה עם בולמים חשמליים סמי-אקטיביים בנוסף – והבלמים הקדמיים עם קליפרים רדיאליים מונובלוק של ברמבו מדגם Sylema, על דיסקים בקוטר 320 מ"מ. הצמיג האחורי צפוי להיות במידה 200/55ZR17.

מבחינת אלקטרוניקה אנו צופים כמובן מערכת למדידת אינרציה IMU של בוש ב-6 צירים, עם 4 מצבי ניהול מנוע ואופנוע – גשם, כביש, ספורט ומסלול (מסלול הוא אופציונלי) – כשכל אחד מהם משפיע כעל המערכות והבקרות כמו ה-ABS להטיה (כולל מצב סופרמוטו), בקרת האחיזה מהדור האחרון יחד עם בקרת הווילי ובקרת ההחלקה. צפוי קוויקשיפטר לשני הכיוונים, פנסי LED, ומסך TFT צבעוני עם ממשק לטלפון הסלולרי.

מועד חשיפת התמונות והעיצוב החשוף מרמזים לדעתנו שהוסקוורנה יחשפו את הוויטפילן 1301 לקראת סוף השנה הנוכחית כדגם 2023. נמשיך לעדכן.

2023-Husqvarna-Vitpilen-1301-Spy (1)

2023-Husqvarna-Vitpilen-1301-Spy (3)

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

RR X-PRO 300 2t HD

חדשים בארץ: בטא אנדורו 2025

אופנועי האנדורו לשנת 2025 של בטא הגיעו ארצה וכוללים את הקרוסטריינר שלא השתנה ואת ה-RR X-PRO ...

2 תגובות

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    לא מבין, עושים אותם קטנים עבור ילדים?! כפרה על המשקל, נו באמת, רק שייראה אופנוע ולא איזה כסא.
    תנו קצת גובה. קמצנים.

  2. Avatar

    דוקא בכי טוב קטנים ונמוכים
    מנוע, כסא וקליפאון :-)

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן