דגמי האנדורו של הוסקוורנה, שתיים וארבע פעימות, מתחדשים לשנת 2022, כאשר הם מקבלים מצמד הידראולי חדש של BRAKTEC, מערכת בלימה של BRAKTEC, שיפורי בולמים, יחס העברה שונה ל-TE 250i וגרפיקה חדשה.
בשנת 2020 השיקו בהוסקוורנה דור חדש לחלוטין של אופנועי אנדורו כאשר השינויים של 2021 היו מינוריים, והסתכמו בגרפיקות מחודשות ובנגיעות קטנות כאלו ואחרות. לשנת 2022 השינויים יותר משמעותיים ומתחילים במעבר ממערכות בלמים ותפעול מצמד הידראולי של מגורה לאלו של ברייקטק – כמו בדגמי גאס גאס. דגמי 2022 של הוסקוורנה יקבלו מצמד הידראולי של ברייקטק, יחד עם מערכת בלימה של אותו המותג ודיסקים של GSK.
בולמי ה-WP – מלפנים XPLOR ומאחור XACT עם מערכת לינקים – מקבלים כיול שונה לשנה החדשה להפחתה בקשיחות, שיפור בתחושה ובעקביות הפעולה. אין שינויים בשלדה. גם בגזרת המנועים אין שינויים בדגמי השתיים והארבע פעימות, אשר ממשיכים להגיע עם שני מצבי ניהול מנוע ובקרת אחיזה בדגמי הארבע פעימות. דגם ה-TE 250i הדו-פעימתי מגיע עם יחס העברה סופי שונה של 13:52 לטובת תגובת מנוע טובה יותר בסל"ד נמוך.
יש גרפיקה חדשה לשנת 2022, יחד עם כיסוי מושב חדש, אשר ממשיך את קו דגמי המוטוקרוס החדשים של השנה. כל הדגמים יגיעו עם צמיגי מישלין כסטנדרט.
שבעת דגמי האנדורו המעודכנים לשנת 2022, הכוללים שלושה דגמי TE דו-פעימתיים בנפחים 150, 250 ו-300 סמ"ק וארבעה דגמי FE מרובעי פעימות בנפחי 250, 350, 450 ו-501 סמ"ק, יגיעו כמובן לישראל – ככל הנראה החל מסוף חודש יולי 2021. מחירים עדכניים לדגמי 2022 טרם נקבעו.
פשוט מדהים איך כל שנה מחדש הם מתעלמים מהלקוחות והבעיות.
להאסקי יש בעיה ידועה של שלדות זנב שנשברות אבל למה לתקן? הרי אם יתקנו זו תהיה הודאה באשמה.
במקום זה שינו יחס העברה "לטובת תגובת מנוע טובה יותר בסל"ד נמוך.", אולי במקום לשחק עם הגלג"ש (פלסטר על רגל שבורה) היו מטפלים במערכת ההזרקה המחורבנת שלהם?
העיקר שקיצצו בהוצאות ייצור שלהם עוד קצת ע"י שנמוך המשאבת בלם ומצמד והדיסק לאיזה זבל לא ידוע.