הוסקוורנה הציגו בתערוכת מילאנו את ה-701 אנדורו LR (ר"ת Long Range), שמגיע במקור עם צמד מיכלי דלק בנפח כולל 25 ליטרים האמורים לספק טווח של כ-500 ק"מ בתנאים משולבים (כך לפי הוסקוורנה). לבעלי 701 אנדורו 'רגיל' הוסקוורנה מציעה כעת קיט של אותם שני מיכלים – מיכל אחורי ומיכל קדמי – המספקים את אותו נפח הדלק.
מיכלי הדלק פותחו בקבוצת הראלי של הוסקוורנה, והם מותאמים ארגונומית לרכיבת אנדורו. הקיט כולל מתג חשמלי שדואג להעברת זרימת הדלק בין שני המיכלים (כאמור, אחורי וקדמי), משאבת דלק מותאמת, מושב חדש וסט מדבקות גרפיקה חדשות.
הקיט צפוי להגיע ארצה בחודש הבא. מחירו טרם פורסם.
ה-701 אנדורו וה-701 סופרמוטו קיבלו השנה פלסטיקה חדשה – ברוח אופנועי האנדורו של הוסקוורנה של 2020. גם הגרפיקה חדשה, וגם היא בקורלציה לדגמי האנדורו של הדור האחרון, למשל עם הצהוב הזוהר מאחורי המסיכה, מתחת לכנפוני הצד, וגם במגני הטלסקופים. עדכוני הגרפיקה הללו יוצרים זהות בין אופנועי הוסקוורנה.
אבל מעבר לעדכונים הקוסמטיים, בהוסקוורנה מעדכנים משמעותית את מערכות האלקטרוניקה בצמד ה-701. כך למשל יש מתג חדש על הכידון לבחירת מפות ניהול מנוע ואופנוע, ויש מערכת ABS להטיה (כולל מצב אנדורו / סופרמוטו) ומערכת בקרת אחיזה המתחשבת בחיישן ההטיה ומווסתת את הורדת הכוח והחלקת הגלגל האחורי בתאוצה בהתאם לזווית ההטיה. בנוסף, שינויים במנגנון העברת ההילוכים והקוויקשיפטר מאפשרים כעת העברת הילוכים מהירה ומדויקת יותר – כל על-פי הוסקוורנה.
צמד הכלים יושבים על פלטפורמה זהה הכוללת מנוע סינגל בנפח 690 סמ"ק המפיק כ-75 כ"ס, מקורר נוזל ובעל מערכת הזרקה עם מצערת חשמלית ו-3 מצבי ניהול מנוע, והשלדה עשויה ממסבך משולשי פלדת כרומולי. לגרסת הסופרמוטו בולמים בעלי מהלך של 250 מ"מ וכיוונים מלאים, חישוקי "17 עם צמיגים ספורטיביים ומערכת בלמים קדמית רדיאלית עם דיסק צף בקוטר 320 מ"מ. לאנדורו יש בולמים עם מהלך של 275 מ"מ, גם הם מתכווננים מלא, חישוקי "18 ו-"21 עם צמיגים דו-שימושיים קרביים, ובלמי אנדורו.