דף הבית / מכונות / אופנועי מערכת / החיים עם דוקאטי DESERT X – חלק 1
Life with Ducati Desert X 1 (1)

החיים עם דוקאטי DESERT X – חלק 1

עורך אתר פול גז רכש לעצמו דוקאטי דזרט X חדש, ובתקופה הקרובה הוא יספר על החיים עם האדוונצ'ר-ראלי הראשון של דוקאטי עם חישוקי "21 ו-"18 המיועד ממש לשטח

הדזרט X – האדוונצ'ר-ראלי החדש של דוקאטי – הוא האופנוע הראשון אי-פעם של החברה מבולוניה שמצויד בגלגלי שטח במידות "21 ו-"18. אם סדרת המולטיסטראדה, שחלקה מגיעה עם חישוקי אדוונצ'ר-כביש במידות "19 ו-"17, הרחיבה את מנעד השימושים של אופנועי דוקאטי גם לכיוון השטח, הרי שהדזרט X הוא כבר האופנוע הראשון של החברה עם יכולות שטח של ממש, כשהוא מתמקם גבוה בסגמנט האדוונצ'ר-ראלי – אופנועי האדוונצ'ר עם חישוקי שטח, שמתחיל בימאהה טנרה 700, עובר באפריליה טוארג 660, הק.ט.מ 890 אדוונצ'ר R ואחיו ההוסקוורנה נורדן 901, הטריומף טייגר 900 ראלי, ועד ההונדה CRF1100 אפריקה טווין.

אביעד, עורך אתר פול גז שבו אתם גולשים כעת, רכש לעצמו דוקאטי דזרט X חדש בגלל כמה סיבות: הוא רצה אדוונצ'ר קרבי לשטח, חזק, מודרני וטכנולוגי, הוא נדלק על העיצוב של הדזרט X – שהוא הומאז' לקאג'יבה אלפנט 900 של שנות ה-90, ובנוסף הוא רואה את המקום שאליו הגיעה דוקאטי בשנים האחרונות וחושב שהגיע הזמן לרכוב על דוקאטי – ומה יותר מתאים מאדוונצ'ר-ראלי.

בחודשים הקרובים אביעד ישתף את חוויותיו עם הדוקאטי דזרט X ויספר על החיים עם האופנוע המעניין הזה. בחלק הראשון שכאן אביעד מקבל את האופנוע, מתחיל להתרגל אליו, מבצע הרצה,מכניס את האופנוע לטיפול ראשון, וגם מרכיב מיגוני שטח לפני שיתחיל לרכוב עם האופנוע במקומות שלהם יועד.

צפו בווידאו – החיים עם דוקאטי דזרט X, חלק ראשון:

עריכה: אביעד אברהמי

סטטיסטיקה – שלושה חודשים ראשונים עם הדוקאטי DESERT X

  • 2,700 ק"מ (הרבה ימי גשם והרבה ימי חו"ל גרמו לקילומטראז' נמוך יחסית)
  • 136.1 ליטרים של דלק
  • 8 תדלוקים
  • 17 ל' בכל תדלוק בממוצע
  • 330 ק"מ בין תדלוקים בממוצע
  • 18.35 ק"מ/ל' בממוצע

הוצאות חד-פעמיות

  • דוקאטי דזרט איקס – 125,590 ש"ח
  • חבילת שטח (מגן מיכל דלק, מגן משאבת מים, מגן גחון, מגני ידיים, מגן רדיאטור) – 8,380 ש"ח
  • חבילת אורבן (ארגז אחורי, סבל, משענות לארגז אחורי, תיק לכידון) – 7,050 ש"ח
  • מדבקות למיכל הדלק – 315 ש"ח

הוצאות שוטפות

  • דלק – 932 ש"ח
  • טיפול 1,000 ק"מ – 959 ש"ח
  • סה"כ הוצאות (לפני ביטוח חובה): 1,891 ש"ח כולל דלק

מה אהבנו?

  • עיצוב וקונספט
  • מנוע חזק ומודרני
  • התנהגות דינמית בכביש ובשטח
  • מערכת מתלים בשטח
  • טכנולוגיה, אלקטרוניקה ובקרות
  • נוחות ומרחב לרוכב
  • תצרוכת דלק
  • תגובות מהסביבה

מה פחות אהבנו?

  • משקל
  • מחיר
  • פליטת חום מהמנוע
מתחילים לחיות עם דוקאטי דזרט X
מתחילים לחיות עם דוקאטי דזרט X

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

SPYDER RT-LIMITED (1) copy

חדש בארץ: קאן-אם ספיידר ורייקר

עופר-אבניר משיקה לראשונה בישראל את דגמי הפנאי המיוחדים עם שלושה גלגלים של קאן-אם - ספיידר ורייקר; המחירים החל מ-110 אלף ש"ח לרייקר ועד 300 אלף ש"ח לספיידר

תגובה אחת

  1. Avatar

    מזל טוב! תתחדש אביעד

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן