ה-MT-10 – הסופר-נייקד המצוין של ימאהה שבנוי על בסיס ה-R1, מקבל לשנת 2017 (פחות משנה אחרי שהושק לראשונה) מספר עדכונים חשובים, וכן 2 גרסאות נוספות – הראשונה SP קרבית יותר והשנייה גרסת TOURER מעט יותר תיורית.
ראשית, כל דגמי ה-MT-10 מקבלים לשנת 2017 מפת ניהול מנוע חדשה, שמשפרת את התנהגות המצערת והמנוע – בעיקר בסל"ד נמוך ובינוני. בנוסף, החל מהשנה יגיע קוויקשיפטר כציוד מקורי, אולם כזה להעלאת הילוכים בלבד, בלי הורדה.

על גרסת ה-SP הקרבית כבר כתבנו כשנחשפה בתערוכת קלן. זהו MT-10 המגיע עם בולמי אוהלינס חשמליים סמי-אקטיביים מדגמי NIX30 מלפנים ו-TTX36 מאחור. הבולמים הללו נלקחו ישירות מה-R1M ועברו סט-אפ מחדש כך כיתאימו לשימושי ה-MT. עוד מה-R1M הגיע מסך ה-TFT הצבעוני, וגם סכמת הצביעה באפור-כחול בהשראת אופנוע ההיפרספורט-קצה של ימאהה. מחירו המשוער של ה-MT-10SP עומד על 110,000 ש"ח
לצד גרסת ה-SP, בימאהה חשפו לאחרונה גרסה שימושית יותר ל-MT-10. הבסיס הוא גרסת 2017, אולם כדי להרחיב את טווח השימושים של הסופר-נייקד התווספו משקף רוח, מגני ידיים, מושב נוחות וצמד ארגזי צד חצי-קשים. קיט התיור מתאים לכל MT-10, גם לדגם 2016 וגם לגרסת SP, והוא יוצע למכירה גם בנפרד. מחירה של גרסת הטורר ושל הקיט הנפרד טרם נקבע. נעדכן כשיתפרסם המחיר.

בימים האחרונים רכבנו גם על ה-MT-10 טורר וגם על ה-MT-10SP. רכיבה ראשונה עליהם תתפרסם בהקדם.

