ימאהה נוקטת בקו לא שגרתי, שממש לא מאפיין את מרבית יצרניות האופנועים המאיימות בביטולי אחריות אם רק תעזו ותדביקו מדבקה לא מקורית על האופנוע. בימאהה רוצים שהלקוחות שלהם יקנו את אופנועי המדף, אבל לאחר מכן יקבלו יד חופשית לעצב אותם – לקסטם אותם – כאוות נפשם, ולקבל מוצר שמצד אחד הוא יפני רגיל ושגרתי – במובן החיובי, ומצד שני אין אותו לאף אחד אחר. דוגמה לכך ראינו לאחרונה עם ימאהה Deus, שלקחה את ה-XSR700 והפכה אותו למכונת ראלי תחרותית.
היצרנית היפנית שמה על השולחן הפעם את האח הגדול במשפחה, ה-XSR900. סקרמבלר רטרו-מודרני הבנוי על-בסיס ה-MT-09 עם מנוע טריפל בנפח 853 סמ"ק. בימאהה פנו, בפעם השלישית, ל-JvB-moto הגרמנית, שיצרה עבורם ב-2015 VMAX מיוחד לרגל 30 שנה לדגם, ואת ה'סופר 7' המבוסס על ה-XSR700. אז כאמור, לרגל השת"פ השלישי נוצר ה-CP3 (שזה למעשה שם המנוע של ה-MT-09 / XSR900).
הסדנה הגרמנית יצרה כאן עיצוב מינימליסטי ונקי, בצבע כחול כהה, שמספק ניחוחות של קפה-רייסר משנות ה-70 ו-80. ל-CP3 חישוקים מקרבון הנושאים צמיגי פירלי סופר קורסה, דיסקים קדמיים משופרים לכוח עצירה גדול יותר, וחלקים מתרכובות קלות יותר להפחתת משקל. המנוע מקבל יותר סוסים וצלילים ממערכת פליטה של טרמיניוני.
בימאהה מצהירים שניתן לקנות את הכל כקיט מהסדנה ולהרכיב על האופנוע הפרטי. הקיט כולל את החישוקים, הבלמים, רגליות קלות, מושב שונה, מערכת פליטה, כנף קדמית, כיסוי מיכל דלק, זנב עם מערכת תאורת LED, מערכת תאורה קדמית עם LED ועוד. מחיר לקיט טרם נמסר.