דף הבית / חדשות / הכי קרוב לראלי: ק.ט.מ 450 ראלי רפליקה 2021
KTM-450-Rally-Replica-2021-001

הכי קרוב לראלי: ק.ט.מ 450 ראלי רפליקה 2021

הק.ט.מ 450 ראלי רפליקה שופר ל-2021 ומתקרב עוד יותר לאופנועי המפעל של ק.ט.מ המשתתפים בדקאר; רק כמה עשרות ימכרו

ק.ט.מ משפרים את דגם 2021 של ה-450 ראלי רפליקה ומביאים אותו הכי קרוב לאופנוע המרוצים הרשמי שלהם, אבל כזה שאנחנו יכולים לרכוש (טוב, לא בדיוק).

חשוב להבין: האופנוע הזה הוא לא אופנוע סדרתי אלא אופנוע מרוץ מהמסד ועד הטפחות, והוא מיועד להתחרות במרוצי ראלי-רייד ברמה הגבוהה ביותר. הוא מיועד לקבוצות מרוצים ולרוכבים פרטיים המשתתפים באליפויות ראלי כאלה ואחרות, והוא פיסת טכנולוגיה המכילה חלקים ומכלולים מהרמה הגבוהה ביותר, שתפקידם הוא אחד – לנצח מרוצי ראלי-רייד. את זה כתבנו כשדגם 2019 יצא לשוק ונמכר כהרף עין. תיאור זה עדיין נכון ל-2021.

ק.ט.מ 450 ראלי רפליקה 2021
ק.ט.מ 450 ראלי רפליקה 2021

הדגם הספציפי הזה נבנה דרך המשוב שהתקבל מרוכבי הדקאר של ק.ט.מ הרכובים על-גבי ה-450 ראלי – טובי פרייס, סאם סאנדרלנד ומתיאס וולקנר. המנוע נלקח במקור מגרסת המוטוקרוס 450SX-F, אבל עבר הסבה לראלי, בין היתר על ידי הוספת כמות משמעותית של שמן יחד עם שתי משאבות שמן, הורדת יחס דחיסה לטובת עמידות, וכמובן הוספת הילוך שישי. הוא בעל גל זיזים כפול ו-4 שסתומים, נפח של 449.3 סמ"ק (קוטר 95 מ"מ, מהלך 63.4 מ"מ), והזנת הדלק על-ידי מערכת הזרקה של קייהין עם גוף מצערת בקוטר 44 מ"מ המופעל על-ידי כבל. ההספק עומד על יותר מ-60 כ"ס.

מלפנים מותקן מזלג הפוך של WP מדגם XACT PRO בקוטר 48 מ"מ, עם קארטרידג' סגור ובטכנולוגיית Cone Valve, מאחור בולם של WP המיועד כמובן למרוצים ועומס גבוה, והבלמים של ברמבו – כולם בסט-אפ המכוון לתנאים ולעומסים הקשים ביותר. לשנת 2021 יש גיר חדש לגמרי עם יחסי העברה זהים לאופנוע המרוצים. האופנוע מגיע עם כל הציוד והאביזרים שצריך לרכיבת ראלי תחרותית, כמו צמד מיכלי דלק גדולים, משקף רוח גדול ואביזריי ניווט ותושבות מובנות ביחידת התאורה.

לשנת הדגם 2021 ק.ט.מ תייצר 85 יחידות בלבד של מכונת המרוץ האקזוטית הזו, כשכל אחת תעלה באירופה 26 אלף יורו פלוס מיסים מקומיים ושילוח. בארץ, אם התעניינתם, מחירו צפוי להיות לפחות 250 אלף ש"ח.

חלום קרוב-רחוק.

85 יחידות בלבד ייוצרו
85 יחידות בלבד ייוצרו
ה-450 ראלי פקטורי של ק.ט.מ
ה-450 ראלי פקטורי של ק.ט.מ

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Rieju-Aventura-Rally-307-R

רייחו מציגים דגמים חדשים ל-2025

ברייחו מציגים צמד אופנועים חדשים ומעניינים: הראשון הוא האדוונצ'ר ראלי 307 שנכנס לקטגוריית האדוונצ'ר הבינוני, והשני הוא גרסה מוזרקת דלק של אופנוע האנדורו ה-MR300

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן