חיקוי סיני של ה-Z1000 – הנייקד הגדול של קוואסאקי – נמכר במרוקו עם מנוע טווין מקבילי בנפח 400 סמ"ק; קבלו את ה-YAMAX Z400.
יצרנית סינית בשם YAMAX לקחה את העיצוב של הקוואסאקי Z1000 והפכה אותו לגרסת 400 סמ"ק הנמכרת במרוקו. חוד החנית של קוואסאקי עד לאחרונה (עד להצגת ה-Z H2 בעל מגדש העל) כולל מנוע ארבעה בשורה בנפח ליטר, עם 142 כ"ס ועיצוב חייזרי ומגניב הכולל 4 יציאות מפלט. הימאמקס Z400 כולל מנוע טווין מקבילי בנפח 400 סמ"ק, והוא מגיע ל-155 קמ"ש.
מה שכן, עם אישור או בלי מהירוקים, הוא נראה כמו אותו Z1000, רק בלי המכלולים האיכותיים או המנוע החזק. במרוקו תוכלו לקנות אותו בהרבה יותר זול מאשר קוואסאקי Z400 אותנטי לדוגמה.
צפו בווידאו:
שלום לכם פולגז.
אני רוכב כביש. רק כביש.
האם יש דרך לחלק את הכתבות המעניינות שלכם
כך שמי שלא "רואה ממטר" אופנועי שטח, יקבל
כתבות העוסקות רק באופנועי כביש?
וההפך כמובן, שמי ש"כביש" לא מעניין אותו, לא יקבל
כתבות העוסקות בכביש.
בברכה
יעקב גבל
לקבל לאן? לוואטסאפ?
כן, כמובן לוואטסאפ.
אין אפשרות, אבל זה היופי בוואטסאפ – שאתה מקבל את כל ההודעות אבל יכול לבחור לאיזה אייטם להיכנס.
תודה.
אתה לא יודע לדפדף?
רוצה שגם ינקדו לך רק את הכתבות על אופנועי כביש שאתה הכי אוהב ויקריאו לך אותן בלילה לפני השינה?
אולי אתה מעוניין בכתבות רק על אופנועים איטלקיים עם נשמה שנופחים אותה מהאגזוז אחרי שנה?
רוכב כביש שלא רכב שטח ,לעולם יהיה רוכב חסר, תנסה ותראה מה שטח יעשה לרכיבת הכביש שלך!!! לא בכדי כל הרוכבים הבכירים בעולם מתאמנים בשטח ובמסלולי פלאט טראק. ובכוונה אינני מכביר מילים על הכיף שבשטח ,שאגב הינו דבר מגוון מאוד.