התבוננו היטב על אופנוע המרוץ הסקסי הזה. זהו אבטיפוס של אופנוע מרוץ חדש המיוצר על-ידי סדנת הבוטיק הגרמנית לאופנועי מרוץ – קרמר.

בבסיס האבטיפוס, שנקרא GP2, נמצא מנועו של הק.ט.מ 790 דיוק החדש – טווין מקבילי קומפקטי המספק 105 כ"ס, כשכרגע באסטיפוס הוא בטיונינג מקורי, לפני התערבות כירורגית של קרמר. את שלדת מסבך משולשי הפלדה הקשיחה, וכן את הזרוע האחורית והמשולשים – מייצרת קרמר בעבודת מחקר ופיתוח ארוכה, ושלדת הזנב ב-GP2 היא בעצם מיכל הדלק, כשהמטרה היא להוריד ולמרכז את המאסות וכן להשאיר נפח גדול יותר לתיבת האוויר.
מכלולי השלדה הם מהטופ שיש לתעשייה להציע, כמו חישוקים מחושלים של Dymag, קליפרים רדיאליים של ברמבו מדגם M50, מערכת פליטה של RP Race Performance ומערכת בולמים של WP – לא זו שמגיעה במקור על ה-790 דיוק אלא מערכת שלמה המיועדת למרוצים ופותחה בשיתוף של קרמר ו-WP.
המשקל, אם תהיתם, עומד על כ-140 ק"ג כשהאופנוע מתודלק ומוכן למרוץ.

בקרמר מצהירים שזהו רק אבטיפוס ראשוני, וכי בשנה הקרובה הם ממשיכים בעבודת הפיתוח, ויפתחו ל-GP2 גם מערכות אלקטרוניות כמו בקרת אחיזה, בקרת זינוק וכו', וכן אוגר נתונים למרוצים.
מחירו של האופנוע המוגמר, כפי שיוצע לקהל הרחב המעוניין להתחרות איתו, צפוי להיות סביב 20 אלף יורו.
זהו לא אופנוע המרוץ הראשון שקרמר מייצרים על-בסיס מנועים של ק.ט.מ. האופנוע הקודם – HKR EVO 2 על צמד דגמיו – עשה שימוש במנוע הסינגל של ה-690 דיוק המפיק 75 כ"ס.
נמשיך לעדכן על ה-GP2 המעניין.