דף הבית / חדשות / הק.ט.מ SMT חוזר כדגם 2023
2023 KTM 890 SMT

הק.ט.מ SMT חוזר כדגם 2023

בק.ט.מ מאשרים את הגעתו לייצור באפריל הקרוב של ה-890SMT החדש - כגרסת היפרמוטו על-בסיס הפלטפורמה של ה-890 דיוק

יש תאריך להצגת ה-890SMT החדש של ק.ט.מ – 24 באפריל.

בשעה טובה, כי מאז שנת 2019 אנחנו כותבים על הדגם הצפוי, כאשר בשנת 2021 פורסמו גם תמונות ריגול ברורות של ה-SMT עם צפי להשקה כבר באותה השנה. בק.ט.מ בחרו להוריד את היד מהמצערת ולחכות עד לשנת 2023 בכדי להחזיר את שם העבר לשוק, רק שהפעם עם 100 סמ"ק פחות.

ה-SMT ׁׁ(ר"ת סופרמוטו טורינג) היה יציאה מגניבה של ק.ט.מ, מעין היפרמוטו-תיור מגודל, כשהוצג בשנת 2008 עם מנוע 990 סמ"ק, 115 כ"ס ו-9.8 קג"מ, יחד עם מהלכי מתלה ארוכים למדי, כשפלטפורמה הייתה ה-990SM שקיבל פיירנג קדמי. הוא נמכר גם בישראל במספרים קטנים יחסית וייצורו הופסק בשנת 2013.

בשלב זה אין פרטים מלאים, אבל נציין את מה שאנחנו יודעים: המנוע יגיע מה-890 דיוק, כלומר טווין מקבילי שנמצא גם בגרסאות ה-890 אדוונצ'ר עם הספק של 105 כ"ס (אדוונצ'ר) ועד 121 כ"ס (דיוק). יהיו חישוקי "17 לטובת יכולות הכביש, בלמים של ברמבו עם קליפרים רדיאליים מונובלוק מדגם Stylema ובולמי WP, כמובן, עם מהלך בולם ארוך יותר מהדיוק. חבילת האלקטרוניקה הצפויה תסמן וי בכל הסעיפים עם מצערות חשמליות עם 3 מצבים ומצב מסלול, חיישן מדידת אינרציה IMU ב-6 צירים, בקרת אחיזה MTC להטיה ב-3 מצבים + מצב מסלול, בקרת החלקה MSR, מערכת ABS להטיה כולל מצב סופרמוטו שמבטל ABS על הגלגל האחורי, קוויקשיפטר דו-כיווני, בקרת ווילי, מסך TFT צבעוני ופנסי LED היקפיים.

הק.ט.מ 890SMT יוצג כאמור ב-24 באפריל, ואז נביא את הפרטים על המכונה הזו, שאמורה להיות מגניבה למדי עם הרבה פאן פקטור.

2023 KTM 890 SMT

 

הק.ט.מ 990SM-T של 2009 (צילום: טל זהר)
הק.ט.מ 990SM-T של 2009 (צילום: טל זהר)
עוד אחת, כי ממש אהבנו את ה-SM-T! (צילום: טל זהר)
עוד אחת, כי ממש אהבנו את ה-SM-T! (צילום: טל זהר)
כמה כיף! (צילום: טל זהר)
כמה כיף! (צילום: טל זהר)

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2025_YAM_XP500ADX_EU_BNC2_ACT_005_03_preview

חדש בארץ: ימאהה טימקס 560 המחודש ל-2025

השוק הישראלי הוא הראשון שמקבל את הימאהה טימקס 560 של 2025, שמקבל מתיחת פנים, תוספת אלקטרוניקה, ומערכות שליטה מתקדמות יותר- גם בגרסה הרגילה וגם ב-TechMAX

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן