יש תאריך להצגת ה-890SMT החדש של ק.ט.מ – 24 באפריל.
בשעה טובה, כי מאז שנת 2019 אנחנו כותבים על הדגם הצפוי, כאשר בשנת 2021 פורסמו גם תמונות ריגול ברורות של ה-SMT עם צפי להשקה כבר באותה השנה. בק.ט.מ בחרו להוריד את היד מהמצערת ולחכות עד לשנת 2023 בכדי להחזיר את שם העבר לשוק, רק שהפעם עם 100 סמ"ק פחות.
ה-SMT ׁׁ(ר"ת סופרמוטו טורינג) היה יציאה מגניבה של ק.ט.מ, מעין היפרמוטו-תיור מגודל, כשהוצג בשנת 2008 עם מנוע 990 סמ"ק, 115 כ"ס ו-9.8 קג"מ, יחד עם מהלכי מתלה ארוכים למדי, כשפלטפורמה הייתה ה-990SM שקיבל פיירנג קדמי. הוא נמכר גם בישראל במספרים קטנים יחסית וייצורו הופסק בשנת 2013.
בשלב זה אין פרטים מלאים, אבל נציין את מה שאנחנו יודעים: המנוע יגיע מה-890 דיוק, כלומר טווין מקבילי שנמצא גם בגרסאות ה-890 אדוונצ'ר עם הספק של 105 כ"ס (אדוונצ'ר) ועד 121 כ"ס (דיוק). יהיו חישוקי "17 לטובת יכולות הכביש, בלמים של ברמבו עם קליפרים רדיאליים מונובלוק מדגם Stylema ובולמי WP, כמובן, עם מהלך בולם ארוך יותר מהדיוק. חבילת האלקטרוניקה הצפויה תסמן וי בכל הסעיפים עם מצערות חשמליות עם 3 מצבים ומצב מסלול, חיישן מדידת אינרציה IMU ב-6 צירים, בקרת אחיזה MTC להטיה ב-3 מצבים + מצב מסלול, בקרת החלקה MSR, מערכת ABS להטיה כולל מצב סופרמוטו שמבטל ABS על הגלגל האחורי, קוויקשיפטר דו-כיווני, בקרת ווילי, מסך TFT צבעוני ופנסי LED היקפיים.
הק.ט.מ 890SMT יוצג כאמור ב-24 באפריל, ואז נביא את הפרטים על המכונה הזו, שאמורה להיות מגניבה למדי עם הרבה פאן פקטור.


