דף הבית / חדשות / הרויאל אנפילד סופר-מטאור 650 והאנטר 350 בישראל
Royal-Enfiels-650-350-launch-08

הרויאל אנפילד סופר-מטאור 650 והאנטר 350 בישראל

דל"ב מוטוספורט מרחיבה את ליין דגמי רויאל אנפילד בישראל ומשיקה את הסופר מטאור 650 ואת ההאנטר 350 - בכמה רמות אבזור ובצביעות שונות

רויאל אנפילד ממשיכה להתפתח בקצב מהיר, והופכת לחברה שמייצרת אופנועים שהם אמנם זולים – אבל עם המון לייף-סטייל. מאז עבר ייבוא המותג ההודי לידי דל"ב מוטוספורט נמכרו יותר מ-400 אופנועים משלוש הפלטפורמות, נפתח אולם תצוגה מושקע ומסוגנן, ויצאו לפועל כמה וכמה פעילויות לרוכבי המותג כמו טיולים. לאט לאט המותג קונה מקום בשוק האופנועים הישראלי, עם קהל לקוחות ייחודי.

כעת משיקים בדל"ב מוטוספורט צמד אופנועים חדשים של רויאל אנפילד, אשר יושבים על שתיים מהפלטפורמות המוכרות – הסופר מטאור 650 וההאנטר 350.

סופר מטאור 650

רויאל אנפילד סופר מטאור 650
רויאל אנפילד סופר מטאור 650

הסופר מטאור 650 יושב על פלטפורמת ה-650 שאותה אנו מכירים מהאינטרספטור ומהקונטיננטל GT. המנוע הוא טווין מקבילי בנפח 650 סמ"ק המפיק 47 כ"ס (מתאים לרישיון נהיגה A1) ב-7,250 סל"ד ומומנט של 5.3 קג"מ ב-5,650 סל"ד. הכוח עובר דרך תיבת הילוכים בת 6 מהירויות. זהו האופנוע השלישי שיושב על פלטפורמת ה-650 של רויאל אנפילד, והוא מכוון לסגנון הקלאסי של המטאור 350 הקטן.

מערכת המתלים כוללת מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ עם מהלך של 120 מ"מ, כאשר צמד הבולמים מאחור מספקים מהלך של 101 מ"מ עם אפשרות לכיוון עומס קפיץ, לסופר מטאור חישוק "19 מלפנים עם צמיג במידה 110/90, ו-16″ מאחור עם צמיג במידה 150/80. גובה המושב על 740 מ"מ, בסיס הגלגלים נמדד ב-1,500 מ"מ, מיכל דלק בנפח 15.7 ליטרים, ומשקל מלא של 241 ק"ג. מערכת הבלימה מורכבת מדיסק יחיד מלפנים בקוטר 320 מ"מ ועוד אחד מאחור בקוטר 300 מ"מ.

הסופר מטאור מגיע בשלוש רמות אבזור – AstralInterstellar ו-Celestia – שנבדלות ביניהן בסכימות הצביעה ובאבזור ההיקפי. כך למשל גרסת הסלסטיה כוללת משקף רוח, מושב מוארך הכולל משענת למורכב, מגן מנוע ומגן גחון, וכן צביעה בשני גוונים.

המחירים:

  • סופר מטאור 650 אסטרל – 45,318 ש"ח
  • סופר מטאור 650 אינטרסטלר – 46,318 ש"ח
  • סופר מטאור 650 סלסטיה – 47,318 ש"ח

האנטר 350

רויאל אנפילד האנטר 650
רויאל אנפילד האנטר 350

על פלטפורמת ה-350 של רויאל אנפילד תמצאו את המטאור 350 כרטרו-מודרני לאוהבי המותג ההודי, ואת הקלאסיק 350 – אשר חולק את אותם המכלולים, אבל לוקח את העיצוב אחורה ל-G2 משנת 1948 – הדגם הראשון של אנפילד עם בולם אחורי. באוגוסט האחרון הציגו ברויאל אנפילד גרסה נוספת – האנטר (Hunter) 350, בעלת עיצוב יותר סקרמבלרי.

המנוע והמכלולים זהים לגרסאות המוזכרות, עם מנוע חד-צילינדרי בנפח 349 סמ"ק מקורר אוויר עם הזרקת דלק אלקטרונית. ההספק עומד על 20.4 כ"ס ב-6,100 סל"ד והמומנט על 2.75 קג"מ ב-4,000 סל"ד, כאשר תיבת ההילוכים מגיעה עם 5 מהירויות. השלדה עשויה מפלדה, כאשר מלפנים יש מזלג טלסקופי בקוטר 41 מ"מ עם מהלך של 130 מ"מ, החישוקים במידות 17″ מלפנים ומאחור. המשקל היבש עומד על 181 ק"ג – קל ב-14 ק"ג מהקלאסיק 350. בסיס הגלגלים קצר ב-20 מ"מ מהקלאסיק וב-30 מ"מ מהמטאור – לטובת התנהגות טובה יותר.

המחיר: 26,318 ש"ח

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

SYM-ADX300-URI-02

חדש בארץ: סאן-יאנג ADX300 אדוונצ'ר

ה-ADX300 החדש של סאן-יאנג מגיע לישראל עם עיצוב אדוונצ'ר מודרני ועם אבזור ואלקטרוניקה מכובדים; המחיר: 36 אלף ש"ח

תגובה אחת

  1. Avatar

    כל הכבוד ליבואן למחירים השפויים ולאופנועים הממש יפים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן