דף הבית / חדשות / השוק הדו-גלגלי הישראלי ממשיך בעלייה
TMAX-AK550-Compare-074

השוק הדו-גלגלי הישראלי ממשיך בעלייה

ברבעון הראשון של 2018 נרשמה עלייה של יותר מ-8% במכירות אופנועים וקטנועים בישראל - המשך המגמה של השנים האחרונות

השוק הדו-גלגלי הישראלי ממשיך במגמת העלייה במכירות של השנים האחרונות – כך עולה מנתוני מסירות אופנועים וקטנועים לרבעון הראשון של 2018.

בחודשים ינואר עד מרץ 2018 נמכרו בישראל 5,376 אופנועים וקטנועים – גידול של יותר מ-8% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. מגמת העלייה במכירות ממשיכה את התנופה שבה נמצא השוק הדו-גלגלי הישראלי, כשמ-2014 ועד היום נרשמות עליות במכירות בכל שנה. חשוב לציין כי נתוני חודש מרץ אינם סופיים וכי הרשימה צפויה להתעדכן כלפי מעלה, כך שייתכן שהגידול אפילו גדול יותר. במידה ומגמת הגידול תימשך גם בשאר השנה, השוק הדו-גלגלי צפוי לעבור בשנת 2018 את רף 20 אלף הכלים החדשים שיעלו על הכבישים.

הגידול במכירות בשנים האחרונות אינו מפתיע, שכן עומסי התנועה הבלתי נסבלים והכבישים הישראליים הסתומים, בשילוב עם היעדר תחבורה ציבורית ראויה, גורמים לאנשים לחפש פתרונות תחבורה מהירים וזמינים, ורכב דו-גלגלי הוא הפתרון היעיל ביותר נכון להיום – למרות עלויות הביטוח הגבוהות.

מבחינת מותגים – מהפך! ימאהה עולה לראשונה למקום הראשון ומוכרת יותר כלים מסאן-יאנג ומקימקו – שמובילות את טבלת המכירות באופן מסורתי – עם 985 כלים ברבע הראשון של 2018. מיד אחריה סאן-יאנג עם 899 כלים, ובמקום השלישי קימקו עם 844 כלים. דיאלים עם 509 כלים, אולם לאור נתוני מכירות הדגמים לפי חודשים, ניתן לראות כי רובם נרשמו על שם היבואנית שנה אחרי יום ייצורם.

המותגים הנמכרים ביותר ברבע הראשון של 2018

  1. ימאהה – 985 כלים
  2. סאן-יאנג – 899 כלים
  3. קימקו – 844 כלים
  4. דיאלים – 509 כלים
  5. הונדה – 343 כלים
  6. פיאג'ו – 311 כלים
  7. ק.ט.מ – 307 כלים
  8. קוואסאקי – 218 כלים
  9. סוזוקי – 153 כלים
  10. ב.מ.וו – 133 כלים
  11. הוסקוורנה – 96 כלים
  12. בטא – 88 כלים
  13. הארלי-דיווידסון – 78 כלים

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 41, רוכב על אופנועים 25 שנה ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

ktm-rc390-spy-1

ק.ט.מ: RC390 חדש ל-2020

ק.ט.מ תציג RC390 חדש ל-2020, הפעם עם שינויים מהותיים יותר מאלו שקיבלה גרסת 2017, כולל עיצוב מחודש

2 תגובות

  1. המחירים ירדו בנוסף לבעיית הפקקים והחניות

  2. הכתבות בכל המדיות השונות, מידי מספר חודשים ,עם הכותרת השוק הדו גלגלי בעליה מיותרות לחלוטין ,ביחוד כשמידי כמה חודשים גם מספרים לנו שהשוק בקיפאון או בירידה .
    האמת שהשוק הדו גלגלי בישראל לא מגרד את תחתית הפוטנציאל שלו!!! במדינה פקוקה עד להחריד, עם תחבורה ציבורית המפגרת בערך ב100 שנה אחרי העולם הנאור, כן 100, ישנן מדינות שרכבת תחתית אמיתית ומורכבת הוקמה שם לפני קרוב ל100 שנה וכאן איננו מתקרבים לזה בכלל. (הרקבת -רכבת- הקלה היא בדיחה על חשבוננו) השוק אינו מגרד את הפוטנציאל שלו ,כי אנו חיים במדינה עם תרבות של רדיפת בצע בילתי פוסקת ,החוצה את כל רבדי השילטון והחברה בישראל ולא רק בתחום הזה אלא בכל תחום אפשרי!! עם מחירי כלים , ביטוח וטיפולים כמו אצלנו ,באמת שהכתבות הללו חסרות תכלית וכלים דו גלגיים ראויים אינם נגישים לחלקים נרחבים באוכלוסיה לצערי אינני רואה אור בקצה המנהרה.

להגיב על tanin לבטל

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO