דף הבית / חדשות / התפרסמו מחירי הב.מ.וו S 1000 RR החדש
BMW S1000 RR, BMW Motorrad Track And Test Days 2022, Almeria, Spanien

התפרסמו מחירי הב.מ.וו S 1000 RR החדש

הדור הרביעי של הב.מ.וו S 1000 RR יגיע בקרוב ארצה, ובדלק מוטורס מתחילים במכירה המוקדמת; המחירים: החל מ-164 אלף ש"ח ועד 210 אלף ש"ח

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, מפרסמת את מחיריהן של שלוש הגרסאות של ה-S 1000 RR בדור הרביעי. האופנוע החדש – שעליו רכבנו לאחרונה בהשקה העולמית במסלול אלמריה בספרד – צפוי להגיע ארצה בחודש מאי, וכעת מתחילה המכירה המוקדמת.

ה-S 1000 RR מקבל לשנת 2023 רשימה ארוכה של שדרוגים. מנוע ה-4 צילינדרים בעל מנגנון תזמון השסתומים המשתנה ShiftCam, מעלה את ההספק ב-3 כ"ס ל-210 כ"ס ב-13,750 סל"ד, על-ידי העלאת שיא ההספק מ-13,500 ל-13,750 סל"ד. נתון שיא המומנט נותר על 11.5 קג"מ ב-11,000 סל"ד. המהירות המקסימלית של המנוע, אגב, עומדת על 14,600 סל"ד. יש גם שינוי קל בתיבת ההילוכים, כשההילוך השני מתקצר במעט.

ב.מ.וו S 1000 RR דור 4
ב.מ.וו S 1000 RR דור 4

שלדת קורות האלומיניום נותרה כמעט זהה, אם כי ישנם שינויי גאומטריה, למשל הגדלת זווית ההיגוי בחצי מעלה והקטנת היסט משולשי ההיגוי ב-3 מ"מ, כשהמטרה היא להגביר את הדיוק ואת הפידבק מהגלגל הקדמי. המצבר קל יותר ומגיע מדגמי ה-M גם אל הגרסה הסטנדרטית, ויש גם שקע USB לטעינה בחלק האחורי.

העיצוב נשאר דומה לדגם היוצא, אולם בב.מ.וו מבצעים מתיחת פנים, כשהשינוי הבולט ביותר הוא הכנפונים האווירודינמיים שתפקידם להצמיד את הגלגל הקדמי לקרקע במהירויות גבוהות. פרט לכך יש משקף חדש, חזית מעודכנת, וגם שינויים בזנב ובפלטת המספר. יש גם שינויים בצמת החשמל על-מנת להסתיר אותה טוב יותר – במיוחד בחלק האחורי של האופנוע – וכן לאפשר ניתוק מהיר של צמת החשמל האחורית לצורך רכיבת מסלול.

בגזרת האלקטרוניקה השיפורים משמעותיים, ומקפיצים את ה-S 1000 RR החדש לחזית. מערכת בקרת האחיזה DTC מקבלת תוספת של בקרת החלקה, כלומר בקרת דריפט, שבעזרתה ניתן לשלוט על מידת ההחלקה של הגלגל האחורי ביציאות מפניות תחת תאוצה חזקה. זה מתבצע, בנוסף על חיישן IMU ב-6 צירים, גם על-ידי חיישן זווית היגוי שמודד את צידוד הכידון. במקביל, מערכת ה-ABS להטיה מקבלת בקרת החלקה בבלימה, כלומר בקרת סלייד, שבאמצעותה ניתן לשלוט על החלקת הגלגל האחורי תחת בלימה אל תוך פנייה. בנוסף, מערכת ה-ABS מקבלת מצב 'סליק' לרכיבת מסלול עם צמיגי סליקס. יש גם מערכת בקרת יציבות MSC, ובנוסף, בקרת בלימת המנוע משתפרת, וכעת היא מווסתת את המצערות בבלימות חזקות על מנת לייצב את החלק האחורי של האופנוע ולמנוע רעידות וחוסר יציבות.

המערכות הללו מתווספות לשאר המערכות שהיו כבר בדור השלישי של ה-S 1000 RR, כמו בקרת ווילי, בקרת בלימת מנוע, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, פנסי LED ומסך TFT גדול וברור הכולל גם מצב ספורט, ויש גם בקרת שיוט וחימום לידיות לצורך נוחות הרוכב.

מחירים:

  • ב.מ.וו S 1000 RR בגרסת Pure – מחיר 164,311 ש"ח
  • ב.מ.וו S 1000 RR בגרסת Passion – מחיר 166,311 ש"ח
  • ב.מ.וו S 1000 RR בגרסת M Sport – מחיר 210,211 ש"ח

רכיבה ראשונה: ב.מ.וו S 1000 RR דור 4 בהשקה עולמית

צפו בווידאו – ב.מ.וו S 1000 RR במבחן:

אודות מערכת פול גז

מערכת פול גז
המשתמש של מערכת פול גז, ממנו אנו מפרסמים ידיעות כלליות.

עשוי לעניין אותך

hi_24MY_Ninja_500_SE_GN1_ACT__1_

חדשים בארץ: קוואסאקי נינג'ה 500 ו-Z500

הקוואסאקי נינג'ה 500 ו-Z500 הגיעו ארצה בגרסאות רגילות ו-SE; המחירים - 44 עד 47 אלף ש"ח; אירוע ההשקה בשישי הקרוב במטרו שופ תל-אביב

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן