הונדה הציגו את ה-CB350RS – גרסת סקרמבלר ספורטיבית של ה-H'ness (הוד מלכותה) שהוצג לשוק ההודי.
באוקטובר אשתקד הציגו הונדה את גרסת 'הוד מלכותה' של ההונדה CB350 החדש. הוא יועד בראש ובראשונה להיכנס לשוק ההודי, כר מכירות הדו-גלגלי הגדול בעולם, ולנגוס ממכירות רויאל אנפילד, אשר מובילים שם את טבלת המכירות של האופנועים מתחת ל-500 סמ"ק. הנייקד-רטרו, שמזכיר מאוד את הבולט 350 של רויאל אנפילד, פותח למשימה.

ההונדה CB350RS החדש הוא גרסה שנייה אשר מובדלת בעיקר עיצובית. יחידת הזנב כוללת כנף שונה, מפלסטיק ולא מכרום, כמו גם הכנף הקדמית ופנס אחר. המושב חדש, צר יותר ועם פס אחיזה למורכב. מערכת הפליטה מושחרת בדגם הזה, חישוק ה-19″ הקדמי מקבל צמיג במידה 100/90 (לעומת 110/90 ב-CB350), וחישוק ה-17″ מאחור מגיע עם צמיג במידה 150/70 (לעומת 130/70).
המנוע זהה, בנפח של 348 סמ"ק, מקורר אוויר, מוזרק דלק ועם גיר בן חמישה הילוכים, והוא מספק 20 כ"ס ו-3 קג"מ. יש גם בקרת אחיזה, פנסי LED וקישורית בלוטות' למסך. ה-CB350 מגיע עם דיסק קדמי בקוטר 310 מ"מ וצמד בולמים מאחור. משקלו עומד על 179 ק"ג, שהם 2 ק"ג פחות מה-CB350.
ההונדה CB350 ואחיו ה-CB350RS מתומחרים בהודו מעט יקר יותר מהרויאל אנפילד, אך הם מספקים יותר טכנולוגיה, וכמובן את איכות הבנייה והשם של הונדה. כמו אחיו שמיועד לשוק ההודי, גם כאן אין כרגע אינדיקציה לשיווק באירופה, אם כי לפי תגובות הקהל האירופאי – יש סיכוי שבהונדה יפתחו גרסה אירופאית מתאמת תקנות יורו.
איזה כלי מדהים!!!
נקווה שהונדה יצליחו לעשות לו עליה ולתמחר אותו נכון
כ 2,700 דולר בהודו!
אין מה לחלום איתי,יש פה אופנועים שמביאים מהודו במחירים מנופחים בצורה יוצאת דופן,ואם לחשוב בהיגיון PCX שלהם עולה 2500 דולר ופה 20,000 לקטנוע 125
אופנוע 350 הונדה לפחות 30,000,מי מהיבואנים מסתכל על המחיר בדולר ולא על המחיר הכי גבוהה שאפשרי למכור?