ה-CF MOTO 700CL-X, המיוצר נכון לעכשיו בשתי גרסאות, יקבל בקרוב את הגרסה השלישית – אדוונצ'ר – עם כנף קדמית גבוהה ועם חישוקי שפיצים.
סדרת ה-700CL-X נחשפה בתערוכת מילאנו של 2019 והגיעה השנה לישראל. זוהי סדרת אופנועי רטרו-מודרני הכוללת עד כה שתי גרסאות מתוך השלושה המיועדות – גרסת הריטייג' בסגנון סקרמבלר וגרסת ספורט. כל גרסה מגיעה עם אלמנטים ייעודיים וניתנת לקאסטומיזציה על-ידי שפע צבעים ואביזרים. כעת נחשפת הגרסה השלישית במניין – האדוונצ'ר. זו לא מיועדת לרדת לשטח ולהחליף אופנועי אדוונצ'ר אותנטיים יותר או פחות, אלא מגיעה עם כנף קדמית גבוהה וחישוקי שפיצים במידות 19″ מלפנים ו-17″ מאחור. למידות עדיין אין אישור רשמי, אך צפוי שהגרסה הזו תגיע עם מידות שונות מאשר צמד חישוקי ה-17″ היצוקים בשתי הגרסאות האחרות. החישוקים יאפשרו ירידה לשבילים בדרגות קושי כאלו ואחרות, ויורכבו עליהם צמיגי אדוונצ'ר – פירלי סקורפיון ראלי STR.
המנוע הוא טווין מקבילי חדש בנפח 693 סמ"ק אשר נשען על הטכנולוגיה של מנועי ה-650 וה-400 של CF MOTO ומגיע עם בוכנות מחושלות וקלאץ' מחליק. ניהול המנוע כולל מצערות חשמליות ושני מצבי ניהול מנוע – כביש ושטח. ההספק המקסימלי עומד על 75 כ"ס ב-8,750 סל"ד והמומנט על 6.83 קג"מ ב-6,500 סל"ד.
השלדה בנויה ממסבך משולשי פלדה, ומכלולי השלדה כוללים מערכת בולמים של קאיאבה מתכווננת במלואה, עם בולמים קדמיים הפוכים בקוטר 41 מ"מ ובולם אחורי יחיד, כשמהלך הגלגלים עומד על 150 מ"מ בשני הצדדים, וקליפר רדיאלי מלפנים היושב על דיסק יחיד. ברשימת האבזור יש מערכת ABS מודרנית, בקרת שיוט, פנסי LED היקפיים, וגם שקע טעינה USB לטלפון הנייד. המשקל היבש עומד על 183 ק"ג, וצפוי להשתנות מעט בגלל החישוק הקדמי הגדול יותר. גובה המושב עומד על 800 מ"מ, ונפח מיכל הדלק 13.5 ליטרים.
ה-CF MOTO 700CL-X בגרסת האדוונצ'ר צפוי להיות מוצג רשמית בתקופה הקרובה, ונביא את כל הפרטים ברגע שיתפרסמו.