ב-CF MOTO מציגים את גרסת האקספלור (Explore) של ה-800MT עם אבזור ואלקטרוניקה חדשים, הכוללים רדאר אחורי לכיסוי שטחים מתים, בקרת אחיזה חדשה, מסך TFT גדול יותר וצמיגי מישלין.
ה-CF MOTO 800MT הוא אדוונצ'ר-כביש בנפח 800 סמ"ק עם מנוע טווין מקבילי שמגיע מהק.ט.מ 790 אדוונצ'ר (LC8c) המספק 95 כ"ס ב-9,250 סל"ד ו-7.65 קג"מ ב-8,000 סל"ד. יש מערכת בולמים של קאיאבה מתכווננת במלואה עם מזלג הפוך מלפנים ובולם יחיד מאחור, ויש מערכת בלמים של J. Juan עם קליפרים רדיאליים ודיסקים קדמיים בקוטר 320 מ"מ. מערכות האלקטרוניקה כוללת חיישן IMU למדידת אינרציה, כשעליו הוטמעה מערכת ABS להטיה וביטול אוטומטי למאותתים. יש בקרת שיוט וניטור לחץ אוויר בצמיגים, פנסי LED היקפיים – כולל פנסים מתכווננים לפנייה. גרסה זו מתומחרת בישראל ב-65 אלף ש"ח, כשמעליה יש את גרסת הטורינג עם חישוקי שפיצים, סט מזוודות ותוספות נוספות שמעלה את המחיר ל-75 אלף ש"ח. לפני מספר חודשים גם הוצגה גרסת הספורט R עם חישוקי "17 יצוקים, צמיגים ספורטיביים, מערכת בלימה משופרת ועיצוב בהשראת קבוצת המרוצים – כרגע כקונספט.
כעת מציגים ב-CF MOTO את גרסת האקספלור, אשר מוסיפה לפלטפורמה של ה-800MT עוד אלקטרוניקה ואבזור. נתחיל עם מערכת רדאר אחורית, אשר מספקת חיווי במראות לעצמים המתקרבים מאחור. מטרת המערכת היא לספק כיסוי לשטחים מתים ולעקיפות מסוכנות. לחבילת האלקטרוניקה נוספה גם מערכת בקרת אחיזה, שהייתה חסרה בגרסה שבחנו בישראל. מסך ה-TFT הצבעוני גדל ב-1 אינץ' ל-"8, והוא מתממשק לטלפון הנייד ולמערכת התקשורת שבקסדה. המסך מופעל במגע, ומספק גם חיווי קולי דרך אפליקציה. צמיגי המקסיס במידות 110/80-19 ו-150/70-17 מוחלפים בצמיגי מישלין, כשהחישוקים הם חישוקי שפיצים. המשקל המלא נשאר על 231 ק"ג, כמו בגרסת הספורט ה'בסיסית'.
תוספת האלקטרוניקה על גרסת הספורט משדרגת את חבילת הבסיס המרשימה שבחנו בישראל, ומוסיפה בקרת אחיזה שהפריעה לנו בחסרונה ומערכת בטיחותית חשובה בדמות הרדאר האחורי, שבקושי מגיעה באופנועים יקרים בהרבה. בשלב זה לא ידוע מחירו של ה-800MT בגרסת האקספלור, וגם לא מועד ההגעה לאירופה ולישראל. נמשיך לעדכן.