דף הבית / חדשות / וירוס: היצירה החדשה של סדנה איטלקית מטורפת
Vyrus-Alyen-988-6

וירוס: היצירה החדשה של סדנה איטלקית מטורפת

וירוס היא סדנה איטלקית עם שם שלא כל כך מתאים לתקופה הנוכחית; אבל הם בהחלט יודעים לבנות דברים מיוחדים

ה-Vyrus Alyen היא היצירה האחרונה של סדנה איטלקית, עם מנוע דוקאטי פניגאלה והרבה קרבון. 

וירוס (Vyrus) היא סדנת בוטיק קטנה מרימיני, איטליה, הקיימת כבר 30 שנים. יצירתם האחרונה היא ה-Alyen, שהדבר הסדרתי היחיד הוא מנוע ה-L-טווין שנלקח, על 205 כ"ס ב-10,500 סל"ד, מהדוקאטי פניגאלה 1299. מסביב למנוע נושא העומס נבנתה שלדה חדשה ממגנזיום בשם Double Omega, ומעטפת פיירינג ייחודית מקרבון – אותו חומר שממנו בנויים החישוקים. מערכת הפליטה היא מייצור עצמי, כמו כן מערכת המתלים אשר מזכירה מאוד את של הבימוטה H2 טזי החדש עם המתלה הקדמי הלא-קונבנציונלי שעושה שימוש בזרוע קדמית, בולם קדמי ומוטות היגוי, ולמעשה מפריד את כוחות הבלימה והשיכוך מכוחות ההיגוי, כשהבולמים מבית אוהלינס. אגב, בווירוס עבדו יחד עם בימוטה על הטזי המקורי.

הלקוח העשיר (מאוד) יכול להרכיב לעצמו בדיוק את המפרט הסופי, אשר ישפיע על המחיר הסופי. ולא, אנחנו לא יודעים 'כמה עולה', אבל בטח רק לאספנים אמידים.

 

Vyrus-Alyen-988-3

Vyrus-Alyen-988-4

Vyrus-Alyen-988-7

Vyrus-Alyen-988-8

Vyrus-Alyen-988-9

Vyrus-Alyen-988-10

Vyrus-Alyen-988-12

Vyrus-Alyen-988-13

Vyrus-Alyen-988-14

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

KTM-390-Adventure-R-Tesr-19

ריקול עולמי לק.ט.מ 390 ולהוסקוורנה 401

בק.ט.מ ובהוסקוורנה מעדכנים על ריקול עולמי לדגמי ה־390 מהשנים 2024 עד 2026 ועל הוויטפילן והסווארטפילן 401 מאותן שנים – בשל מקרים של דימום מנוע בסל"ד נמוך

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן