עופר-אבניר, יבואנית פיאג'ו לישראל, מודיעה על הגעתם ארצה של צמד דגמי וספה חדשים – מהדורה שנייה של וספה Sei Giorni ומהדורה מיוחדת בייצור ידני של וספה 946 RED.
המהדורה השנייה של וספה Sei Giorni יוצרה כמהדורה ממוספרת וייחודית ועוצבה מחדש מבחינת סגנון. הדגם מאובזר במנוע 300HPE חדש עם יותר מ-23 כ"ס.
המחיר: 36,900 ש"ח על הכביש.
הגרסה החדשה Vespa 946 RED, המיוצרת בעבודת יד, היא תוצר של שיתוף פעולה בין פיאג'ו לארגון RED הפועל למען מחקר ותמיכה במאבק באיידס, שחפת ומלריה. במסגרת שיתוף הפעולה, פיאג'ו מעבירה תרומה כספית לארגון על כל כלי שנמכר.
המחיר: 50,000 ש"ח על הכביש.
בנוסף מודיעים בעופר-אבניר על מחירון חדש עם שינויים במחירים הקיימים:
- וספה פרימוורה 125 – עולה ב-600 ש"ח ל-22,500 ש"ח
- וספה ספרינט 125 – עולה ב-1,000 ש"ח ל-22,900 ש"ח
- מוטוגוצי V7 III STONE – עולה ב-2,000 ל-59,000 ש"ח
- מוטוגוצי V7 III SPECIAL – עולה ב-2,000 ש"ח ל-63,000 ש"ח
- קימקו X-TOWN 125 – עולה ב-1,010 ש"ח ל-19,900 ש"ח
- סוזוקי GSX-R125 – עולה ב-1,015 ש"ח ל-24,900 ש"ח
- סוזוקי GSX-S125 – עולה ב-1,015 ל-23,900 ש"ח
- סוזוקי GSX250R – עולה ב-1,000 ש"ח ל-29,000 ש"ח
- סוזוקי GSX-S750 – ירידה של 3,000 ש"ח ל-67,000 ש"ח
מה ההיגיון בלהוריד את המחיר לכלי הכי קטלני לק"מ נסועה מהרשימה ולהעלות את כל השאר?