ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי ק.ט.מ ובולמי WP לישראל, מתחילה בשיווק בולמים משופרים של המותג WP לאופנועי האנדורו של ק.ט.מ, הוסקוורנה וגאסגאס. מדובר בקיט קארטרידג'ים משופר לבולמים הקדמיים, מסדרת XPLOR PRO, המחליף את הקארטרידג'ים המקוריים של בולמי סדרת ה-XPLOR, וכן בבולם האחורי החדש, גם הוא מסדרת XPLOR PRO, מדגם 8946 בטכנולוגיית SUPERTRAX.
מנגנון הקארטרידג' XPLOR PRO 6500 הוא מחסנית שמן שנועדה להחליף ולשדרג את הקארטרידג'ים במזלג הקדמי של דגמי האנדורו השונים של ק.ט.מ, הוסקוורנה וגאס גאס מסדרת XPLOR. לטענת WP, הקארטרידג'ים החדשים, מסדרת XPLOR PRO המקצועית, אשר מציעים מערכת הידראולית איכותית יותר מזו של הבולמים המקוריים, מאפשרים להשיג יותר רגש ופידבק מהמזלג מהדגמים הקיימים, מפחיתים את הסיכון לפריצות מחזירי שמן, ומאפשרים עמידות גבוהה יותר וגם יותר אפשרויות כיוונון.
- מחיר: 6,990 ש"ח
- מחיר השקה ל-10 היחידות הראשונות: 6,500 ש"ח
הבולם החדש, XPLOR PRO 8946, משתמש בטכנולוגיות ה-SUPERTRAX, המאפשרת שליטה לא רק על מהירות שיכוך ההחזרה (ריבאונד) האיטית אלא גם על המהירה, וכן PDS (ר"ת Progressive Damping System), על-מנת לשפר את הצמדת הגלגל האחורי לקרקע ולקבל תחושה טובה יותר וזמני הקפה טובים יותר. הצמדת הגלגל לקרקע מאפשרת לפתח מהירות גבוהה יותר, שכן אי אפשר להאיץ אם אין מגע של הגלגל בקרקע. בנוסף, הרוכב נלחם פחות באופנוע ומשקיע פחות מאמצים ביצור אחיזה ולפיכך מתעייף פחות.
במערכת ה-SUPERTRAX יש מנגנון כיוון לאותו שיכוך החזרה, אשר מווסת את מעבר השמן דרך מעקף, והלכה למעשה מאפשר שליטה על שיכוך ההחזרה המהיר לצד שליטה על מהירות שיכוך ההחזרה האיטית שנמצאת בבולמים אחוריים באופן מסורתי. כיוון הריבאונד המהיר מתבצע על-ידי בורג כיוון TXN הנמצא בתחתית הבולם, בצמוד לבורג כיוון REB של שיכוך ההחזרה האיטי.
בולם ה-XPLOR PRO 8946 מתאים לדגמי 2017 ומעלה של דגמי ק.ט.מ EXC (בעלי בולם PDS) בנפחים 150, 250, 300 סמ"ק, ודגמי ה-EXC-F בנפחים 250, 350, 450 ו-500 סמ"ק. בולם ה-XACT PRO 8950 מתאים לדגמי הוסקוורנה וגאס גאס בעלי מנגנון לינק לבולם האחורי.
- מחיר: 11,990 ש"ח
- מחיר השקה ל-5 היחידות הראשונות: 9,990 ש"ח
את הבולמים ניתן להשיג בכל נקודות המכירה של ד.ל.ב מוטוספורט ואצל המשווקים המורשים.