דגמי ה-RC והדיוק הקטנים, בנפחים 125, 200 ו-390 סמ"ק, המיוצרים בשיתוף פעולה עם בג'אג' ההודית, הפכו את ק.ט.מ בשנים האחרונות ליצרנית האופנועים האירופאית המובילה. לשנת 2017 מקבלת המשפחה רענון מקיף ראשון, וכעת הדגמים מגיעים ארצה ומתחילים בשיווק.
משפחת הדיוק – 125, 250 ו-390 סמ"ק
לשנת 2017 מקבלים הכלים הפופולריים של ק.ט.מ סדרת עדכונים מקיפה. ראשית, הדיוק עוצב מחדש, ברוח משפחת הדיוק הגדולה בראשות הסופר דיוק 1290R. יש פנס חזית חדש הכולל פנסי LED, פלסטיקה מחודדת, ויש תנוחת רכיבה ספורטיבית יותר מבעבר, כולל מושב חדש. מיכל הדלק בדגמים אלה גדל ל-2017 ב-2.4 ליטרים ל-13.4 ל'. הבולמים של WP חדשים לגמרי (מזלג קארטרידג' מלפנים), כך גם הבלמים של BYBRE, ויש מסך TFT צבעוני כסטנדרט המתממשק לסמארטפון.
דגם ה-250 סמ"ק, המחליף בארץ את גרסת ה-200, מגיע עם מערכת ABS כסטנדרט (ה-200 הגיע ללא ABS), כמו צמד אחיו – ה-125 וה-390. מרווחי הטיפולים עומדים בשלושת הדגמים על 7,500 ק"מ, והמשקל 139 ק"ג ל-390 ול-250, ו-127 ק"ג ל-125 סמ"ק.
מחירים
- דיוק 125 (15 כ"ס, רישיון נהיגה A2) – מחיר 24,900 ש"ח
- דיוק 250 (31 כ"ס, רישיון נהיגה A1) – מחיר 26,900 ש"ח
- דיוק 390 (44 כ"ס, רישיון נהיגה A1) – מחיר 35,900 ש"ח
משפחת ה-RC – בנפחים 125 ו-390 סמ"ק
גם צמד ה-RC הספורטיביים, החולק פלטפורמה זהה לדיוקים, מתחדש. בראש ובראשונה על מנת לעמוד בתקנות יורו 4, ועל כן המצערות החשמליות של ה-390 ומערכת הפליטה הכוללת ממיר קטליטי. בנוסף קיבל ה-RC390 מצמד מחליק, דיסק קדמי בקוטר 320 מ"מ (300 בדגם הקודם), מנופי בלם ומצמד עם כיוון מרחק, מושב חדש ומראות חדשות, וכן מתיחת פנים עיצובית.
גם מרווח הטיפולים של משפחת ה-RC עומד על 7,500 ק"מ, והמשקלים עומדים על 147 ק"ג ל-RC390 ו-135 ק"ג ל-RC125. שניהם מגיעים עם מערכת ABS כסטנדרט.
מחירים
- RC125 (הספק 15 כ"ס, רישיון נהיגה A2) – מחיר 26,900 ש"ח
- RC390 (הספק 44 כ"ס, רישיון נהיגה A1) – מחיר 37,900 ש"ח
חשיפת הדגמים החדשים לקהל תתקיים באירוע הפתיחה של סוכנות ד.ל.ב מוטוספורט החדשה – סדנת האלופים של תומר שמש וזיו כרמי, מחר (חמישי) החל מהשעה 18:00, בסוכנות סדנת האלופים, רח' ערער פינת תדהר, פרדס חנה – כרכור.