דף הבית / חדשות / חדשים בארץ: דוקאטי מולטיסטראדה V2 ודיאבל מיוחד
MY22_Ducati_Multistrada_V2S_Grey_DYN _91__UC338689_Mid

חדשים בארץ: דוקאטי מולטיסטראדה V2 ודיאבל מיוחד

הדוקאטי מולטיסטראדה V2 החדש והחשוב הגיע ארצה עם אופציה לגרסת A1, ואיתו הגיע גם הדיאבל 1260 בגרסת Black and Steel היפהפייה; המחירים: 108, 126 ו-205 אלף ש"ח

ליגל, יבואנית דוקאטי לישראל, מודיעה על הגעתם ארצה של צמד דגמים חדשים – המולטיסטראדה V2 החדש שהוצג לאחרונה כמחליף של המולטיסטראדה 950 ומגיע גם מוגבל לרישון נהיגה A1, והדיאבל בגרסת Black and Steel המיוחדת.

המולטיסטראדה V2 הוצג באוקטובר האחרון כמחליף של המולטיסטראדה 950. המנוע הוא אותו L-טווין 'טסטהסטרטה' בנפח 937 סמ"ק המפיק 113 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-9.8 קג"מ ב-6,750 סיבובים לדקה. עם מצמד חדש ועם פחות חיכוך בחלקי המנוע הפנימיים, בדוקאטי טוענים להעברות הילוכים חלקות ומדויקות יותר, וכן שיפור במציאת הילוך הסרק (ניוטרל) במצב עמידה. למנוע יש טלטלים חדשים, קלים יותר, אשר תורמים להפחתה כללית של 2 ק"ג לעומת גרסת ה-950. מרווח הטיפולים עומד על 15,000 ק"מ או אחת לשנה, וטיפול לשסתומים בכל 30,000 ק"מ. לראשונה במולטיסטראדה, בדוקאטי מציעים גרסה מוגבלת הספק ל-47.6 כ"ס (35 קילווואט) עבור רוכבים בעלי רישיון נהיגה A1 (באירופה A2), עם אופציה לביטול ההגבלה גם בניהול המנוע וגם ברישיון הרכב.

דוקאטי מולטיסטראדה V2
דוקאטי מולטיסטראדה V2

בדוקאטי מדגישים את המושב החדש אשר צר יותר ומאפשר יותר טווח תנועה לרוכב ומורכב. בהשוואה ל-950, גובה המושב יורד ב-10 מ"מ ל-830 מ"מ, ורגליות הרוכב – חדשות ולקוחות מגרסת ה-V4 – ממוקמות 10 מ"מ נמוך יותר. עם קיט הנמכה הכולל הנמכת מתלים ומושב נמוך – גובה המושב עשוי לרדת עד לגובה של 790 מ"מ. הבולמים קדמיים הפוכים של קאיאבה בקוטר 48 מ"מ ומציעים כיוונים מלאים ומהלך מהלך 170 מ"מ. מאחור יש זרוע אחורית כפולה עם בולם זקס המציע כיוונים מלאים, כולל ברז חיצוני לעומס קפיץ ומהלך גלגל 170 מ"מ – מערכת בולמים זהה לגרסת ה-950. המשקל הכללי ירד ב-5 ק"ג הודות למנוע, לחישוקים קלים יותר שנלקחו מה-V4, יחד עם המראות הקלות יותר, ומשקל שגולח ממערכת הבלמים. המשקל היבש עומד על 199 ק"ג.

חבילת האלקטרוניקה כוללת את כל הטכנולוגיה העדכנית של דוקאטי: יש כמובן חיישן IMU למדידת אינרציה ב-6 צירים של בוש, כשהוא מאפשר ABS להטיה, בקרת ווילי, בקרת אחיזה – כולל להטיה, מערכת למניעת התדרדרות בעליה, פנסי LED היקפיים, ביטול איתות אוטומטי, הבהוב בבלימה חזקה ואופציה לאורות פניה (DCL). יש מערכת ניהול מנוע עם ארבעה מצבים (ספורט, תיור, אורבן ואנדורו).

גרסת ה-V2 S מגיעה עם מערכת המתלים החשמלית הסמי-אקטיבית 'סקייהוק' (DSS), אשר ניתנת לכיוון חשמלי מהכידון, ומתאימה את עצמה לתנאי הדרך. המערכת הזו מאפשרת כיוון עומס קפיץ מאחור לפי משקל רוכב, רוכב עם ציוד, שני רוכבים ושני רוכבים עם ציוד, וכן לכוון את השיכוכים ב-5 מצבים לכל תכנית. בנוסף, מערכת המתלים החשמלית מתממשקת עם ניהול המנוע וניהול האופנוע, ובבחירת מצב רכיבה מסוים כמו ספורט, כביש, גשם או אנדורו – מקבלים סט-אפ שונה גם להספק המנוע, גם לתגובת המנוע, גם למערכת המתלים, גם ל-ABS וגם לבקרת האחיזה. בנוסף יש מסך TFT בגודל 5″, בקרת שיוט, קוויקשיפטר מקורי ואורות פנייה. גרסת ה-S זו שוקלת 202 ק"ג – 3 ק"ג יותר מה-V2.

את שתי הגרסאות ניתן לרכוש גם עם חישוקי שפיצים במקום החישוקים היצוקים.

מחירים: 

  • מולטיסטראדה V2 – מחיר 108,000 ש"ח
  • מולטיסטראדה V2 S – מחיר 126,000 ש"ח
יש גם גרסת V2 S עם מתלים חשמליים סמי-אקטיביים
יש גם גרסת V2 S עם מתלים חשמליים סמי-אקטיביים

הדיאבל בגרסת Black and Steel (שחור ופלדה), שהוצג ביוני 2021, מקבל שילוב צבעים של אפור, שחור וצהוב בוהק וספורטיבי, כולל שלדה בצבע הצהוב. פרט לכך, הדיאבל 1260S אינו מקבל שינויים מכניים או אלקטרוניים. גרסה זו מצטרפת לגרסת ה'למבורגיני' שהוצגה בשנה שעברה, כאשר דגם אחד ממנו נמכר גם בישראל.

הדיאבל 1260S מגיע עם מנוע טסטהסטרטה בנפח 1,262 סמ"ק הכולל תזמון שסתומים משתנה. ההספק עומד על 162 כ"ס ב-9,500 סל"ד והמומנט על 12 קג"מ. על הצד האלקטרוני יש מסך TFT עם מערכת מולטימדיה – כולל תמיכה באפליקציית Ducati Link, מפתח קרבה KEYLESS, מערכת ABS של בוש העובדת גם בהטיה, בקרת אחיזה ב-8 מצבים, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, מערכת בקרת ווילי, בקרת זינוק ובקרת שיוט – כולן משתנות ומותאמות למצב הנבחר של מפת ניהול המנוע. מכלולי מעטפת בדיאבל כוללים גם בלמי ברמבו M50, בולמי אוהלינס, חישוקים קלים וצמיגי פירלי דיאבלו רוסו 3 רחבים (צמיג אחורי ברוחב 240 מ"מ).

מחיר: 205,000 ש"ח

דוקאטי דיאבל 1250S בגרסת Black and Steel
דוקאטי דיאבל 1250S בגרסת Black and Steel

אודות מערכת פול גז

מערכת פול גז
המשתמש של מערכת פול גז, ממנו אנו מפרסמים ידיעות כלליות.

עשוי לעניין אותך

Yamaha-TMAX-560-2022-Launch-004

חדש בארץ: ימאהה טימקס 560 דגם 2022

הדור השמיני של הימאהה טימקס, שעבר מתיחת פנים ושיפורים רבים, הגיע ארצה בשתי הגרסאות: המחירים: 88 ו-95 אלף ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן