דף הבית / חדשות / חדשים בארץ: 4 אופנועים חדשים של סוזוקי
Suzuki-Vstrom800DE-Launch-005

חדשים בארץ: 4 אופנועים חדשים של סוזוקי

בעופר-אבניר מודיעים על הגעה לישראל של ארבעה אופנועים וקטנועים חדשים של סוזוקי: ויסטרום 800DE ו-GSX-8S, לצד אדרס 125 ואווניס 125

עופר-אבניר, יבואני סוזוקי לישראל, מודיעה על הגעתם לארץ של לא פחות מארבעה אופנועים וקטנועים חדשים.

בתערוכת מילאנו האחרונה הציגו בסוזוקי את הוויסטרום 800DE – המחליף מודרני של הוויסטרום 650 הוותיק, לצד גרסת הנייקד החולקת את הפלטפורמה, ה-GSX-8S. שניהם חולקים מנוע טווין מקבילי חדש בנפח 776 סמ"ק עם סידור א-סימטרי של 270° בין פיני הארכובה. מנוע הוויסטרום 800DE מספק 84.3 כ"ס (62KW) ב-8,500 סל"ד ו-7.9 קג"מ ב-6,800 סל"ד, בעוד ה-GSX-8S מציב את המספרים על 83 כ"ס (61KW) ב-8,500 סל"ד ו-7.8 קג"מ ב-6,800 סל"ד. למנוע החדש של סוזוקי מצמד מחליק וקוויקשיפטר מקורי. יש שלושה מצבי ניהול מנוע אשר אינם משנים את ההספק אלא את אופי אספקת הכוח, יש בקרת אחיזה רב-שלבית הניתנת לניתוק, כולל – בוויסטרום 800DE – מצב 'G' לשטח אשר מפחית את התערבות בקרת האחיזה למינימום. במצב זה גם ניתן לנתק את ה-ABS על הגלגל האחורי.

 

סוזוקי ויסטרום 800DE
סוזוקי ויסטרום 800DE

לסוזוקי ויסטרום 800DE שלדה מפלדה וזרוע אחורית מאלומיניום. הבולמים של שוואה מאפשרים כיוונון מלא ומהלך של 220 מ"מ מלפנים ומאחור. חישוקי השפיצים מגיעים בקוטר 21″ מלפנים וצמיג במידה 90/90, ו-17″ מאחור עם צמיג במידה 150/70. בסיס הגלגלים נמדד ב-1,570 מ"מ, גובה מושב של 855 מ"מ, מרווח גחון של 220 מ"מ ומשקל מלא של 230 ק"ג עם מיכל דלק של 20 ליטר. מערכת הבלימה מלפנים מורכבת מצמד דיסקים בקוטר 310 מ"מ עם קליפרים רדיאליים ודיסק יחיד מאחור בקוטר 240 מ"מ. לוויסטרום 800DE החדש צג TFT בגודל 5″ עם קישורית לסלולר עם מצב 'יום' ו'לילה'. יש פנסי LED היקפיים, שקע USB לטעינה, מנגנון למניעת דימום מנוע ומשקף קדמי מתכוונן.

סוזוקי GSX-8S
סוזוקי GSX-8S

לסוזוקי GSX-8S שלדה חדשה מפלדה וזרוע אחורית מאלומיניום. הבולמים של קאיאבה עם מזלג קדמי הפוך נטול כיוונים ובולם אחורי עם כיוון עומס קפיץ. בסיס הגלגלים עומד על 1,465 מ"מ, גובה המושב על 810 מ"מ והמשקל המלא נמדד ב-202 ק"ג עם מיכל דלק של 14 ליטרים. חישוקי ה-17″ עם צמיגים במידת 120/70 מלפנים ו-180/55 מאחור. מערכת הבלימה מכילה צמד דיסקים בקוטר 310 מ"מ מלפנים ודיסק יחיד בקוטר 240 מ"מ מאחור. מבחינת אלקטרוניקה, הג'יקסס 8 החדש מגיע עם צג TFT בגודל 5″ עם קישורית לסלולר ומצבי 'יום' ו'לילה'. יש פנסי LED היקפיים, שקע USB לטעינה ומנגנון למניעת דימום מנוע.

המחירים:

בסוזוקי נכנסו לפני כשנה לשוק החם באירופה עם האדרס 125 (Address), שם שמוכר מקטנוע 50 סמ"ק דו-פעימתי שנמכר בישראל בעבר, והאווניס 125 (Avenis).

סוזוקי אדרס 125
סוזוקי אדרס 125

שתי הגרסאות חולקות את אותו מנוע ארבע פעימות בנפח 125 סמ"ק מקורר אוויר המפיק 8.6 כ"ס ב-6,750 סל"ד ו-1 קג"מ ב-5,500 סמ"ק. בסוזוקי מתגאים בתצרוכת דלק נמוכה בזכות טכנולוגיית SEP (ר"ת Suzuki’s Eco Performance) שמסמנת לרוכב באמצעות חיווי ECO על לוח השעונים כשהוא נמצא בתחום החסכוני. תצרוכת הדלק המוצהרת בעיר היא 63.3 ק"מ/ל'.

שני הקטנועים מציעים תאורת LED, צג LCD ותא מטען מתחת למושב עם שקע USB להטענה בתא הכפפות. ההבדל הוא בעיצוב השונה, כאשר האווניס 125 הוא היותר 'נועז' ומציע קווים חדים וצביעה דו-גוונית, בעוד האדרס 125 שמרני יותר ומציע פנס קדמי גבוה ועגול, מושב מרופד יותר ומדרס רגליים גדול יותר.

המחיר של האדרס 125 והאווניס 125 נקבע על 15,970 ש"ח.

סוזוקי אווניס 125
סוזוקי אווניס 125

אודות מערכת פול גז

מערכת פול גז
המשתמש של מערכת פול גז, ממנו אנו מפרסמים ידיעות כלליות.

עשוי לעניין אותך

MX1

בשבת: הסבב השלישי באליפות ישראל במוטוקרוס

הסבב השלישי באליפות ישראל במוטוקרוס יתקיים בשבת הקרובה המסלול צ'אמפ פקטורי בפרדס חנה; ניתן להגיע לצפות; קישור לכרטיסים בפנים

תגובה אחת

  1. Avatar
    לא יותר טוב מ 34 קילומטר לליטר

    הרוכב לא יכול כל הזמן להתבונן בנורית ECO, וכל תשומת לב לנורית ECO היא הפרעה קשה וחמורה לבטיחות.
    חוץ מזה, אם "ECO" היה אמיתי היו סוגרים אתו חוג בקרה על המצערת והמזרק דלק, אבל סוזוקי לא נותנים כפתור ברירה כזה, הם משאירים את האחריות להפעלת מצב ECO לרוכב (כדי שיוכלו להאשים את הרוכב).

    ונניח שהשתמשנו בנורית ECO: אם סיוע נורית ECO לא עולים עליות, לא מרכיבים, וברמזור נותנים דחיפה עם הרגליים, ולא עוברים את 30 קמ"ש, ואז אולי מגיעים ל 40 קילומטר לליטר.
    אז עבור כאילו טכנולוגיה לשלם 16,000 ש"ח, אין גבול לחוצפה אה.
    קטנוע בסיסי עם מנוע מקורר אוויר לא צריך לעלות יותר מ 10,000ש"ח.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן