ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי אינדיאן לישראל, מודיעה על הגעתו של האינדיאן צ'יף ספורט לישראל.
באינדיאן הציגו בחודש פברואר השנה גרסה חדשה לצ'יף המוכר עם ניחוח ספורטיבי, שלא נועד כמובן למסלול פצאל או לנס-הרים, אלא לעוד יותר פוזה – ואנחנו כותבים את זה במובן חיובי. אינדיאן הוא אחד ממותגי האופנועים הוותיקים כשהוקם ב-1901 בארה"ב, בעיירה ספרינגפילד שבמסצ'וסטס, ובנקודה מסוימת בהיסטוריה גם היה מותג האופנועים הגדול ביותר בעולם. לא רק אינדיאן הוא מותג עבר מפואר, אלא גם שם הדגם – צ'יף. הצ'יף הראשון הוצג ב-1921 ובשנים האחרונות הוצגו שלושה דגמים חדשים של הצ'יף, אשר נושאים פלטפורמה זהה הכוללת מנוע וי-טווין Thunderstroke 116 (1,890 סמ"ק) המפיק 16.5 קג"מ, שלושה מצבי רכיבה (רגיל, תיור וספורט), בקרת שיוט ומערכת פליטה כפולה.
גרסת הספורט מגיעה עם בולמי קאיאבה איכותיים יותר, להם מהלך גלגל קדמי של 130 מ"מ, צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ עם קליפרים של ברמבו (במקום דיסק יחיד בקוטר 300 מ"מ), וצמד בולמי פוקס מתכווננים מאחור עם מהלך של 100 מ"מ (לעומת 75 מ"מ בגרסאות האחרות). גובה המושב עולה ל-686 מ"מ (לעומת 662 מ"מ בדארק הורס), וזווית ההטיה גדלה ל-29.5°. יש שינויים קלים בשלדה שנועדו לשפר את ההתנהגות, ובסיס הגלגלים צומח ל-1,640 מ"מ (לעומת 1,626 מ"מ). המשקל היבש מוסיף עוד 8 ק"ג ועומד על 302 ק"ג. מבחינה עיצובית החזית מקבלת חיפוי, יש משקף כהה, המושב היחיד מקבל תמיכה לגב התחתון ויש כידון שונה וגבוה יותר.
כמו בשאר האחים לפלטפורמה המנוע מסוג וי-טווין Thunderstroke 116 (1,890 סמ"ק) המפיק 88 כ"ס ו-16.5 קג"מ, עם שלושה מצבי רכיבה (רגיל, תיור וספורט), בקרת שיוט ומערכת פליטה כפולה. יש תאורת LED היקפית, מערכת התנעה ללא מפתח KEYLESS ומערכת Ride Command הכוללת מסך מגע המקרין גם את מערכת הניווט ומאפשר חיבור לסלולר. כרגיל אצל אינדיאן, ניתן לאבזר את האופנוע בעוד מבחר תוספות מקטלוג השיפורים.
מחירו של האינדיאן צ'יף ספורט נקבע על 160,228 ש"ח ולרוכש יש אפשרות לקאסטומיזציה אישית בתוספת תשלום.