עופר-אבניר, יבואנית אפריליה לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של הטואונו V4 1100 בדגם 2019 החדש והמעודכן – בגרסאות RR ופקטורי. האופנוע הוצג בתערוכת קלן האחרונה באוקטובר 2018.

הטואונו – המבוסס בכבדות על ה-RSV4, הסופרבייק של אפריליה – מגיע עם מנוע V4 בנפח 1,100 סמ"ק המספק 175 כ"ס ב-11,000 סל"ד ו-12.3 קג"מ ב-9,000 סל"ד. מערכת הבלימה מציעה קליפרים רדיאליים של ברמבו מסוג M50 ודיסקים בקוטר 330 מ"מ. שתי הגרסאות מצוידות במערכת ה-aPRC המאפשרת שלושה מצבי ניהול מנוע – מרוץ, מסלול וכביש. מערכת ניהול המנוע כוללת מצערות חשמליות, מערכת ABS להטיה, מערכת בקרת אחיזה בעלת שמונה מצבים, קוויקשיפטר דו-כיווני, בקרת זינוק, בקרת סטופי, בקרת ווילי, בקרת שיוט, הגבלת מהירות (לשימוש בפיטס במסלולים) ועוד. הטואונו V4 1100 RR של 2019 מגיע בצביעות אדום / שחור ושחור.
גרסת הפקטורי נבדלת מגרסת ה-RR בסכימת הצביעה ובמערכת הבולמים החשמליים הסמי-אקטיביים של אוהלינס, מדגם EC2.0. זהו הדור האחרון של בולמי אוהלינס, והוא מיועד בעיקר לגרסאות מסלול של אופנועי קצה. כך למשל, המערכת הזו מותקנת על הימאהה YZF-R1M, על ה-MT-10 בגרסת ה-SP, על ההונדה CBR1000RR SP ועל הדוקאטי פניגאלה V4S. במצב הסמי-אקטיבי המערכת מנטרת את עוצמות הבלימה, התאוצה וההטיה של האופנוע, ומכוונת את שיכוכי הכיווץ וההחזרה של הבולמים תוך כדי תנועה כדי להשיג אחיזה ויציבות מקסימליות. במצב 'ידני' הרוכב מכוון את השיכוכים, דרך מסך ה-TFT הצבעוני וכפתורי השליטה, למצבים מוגדרים מראש או לפי טעמו האישי.
מחירים:
- אפריליה טואונו V4 1100 RR – מחיר 115,000 ש"ח על הכביש
- אפריליה טואונו V4 1100 פקטורי – מחיר 132,000 ש"ח על הכביש
רכיבה ראשונה: אפריליה טואונו V4 1100 RR וגרסת הפקטורי

