עופר-אבניר, יבואנית אפריליה לישראל, מודיעה על הגעתה ארצה של מכונת הסופרבייק המושחזת של אפריליה – ה-RSV4 RR בגרסתה החדשה, שהוצגה בתערוכת קלן האחרונה.

המנוע, V4 עם 65 מעלות המספק 201 כ"ס ו-11.7 קג"מ, נשאר כמעט זהה לדגם הקודם, אם כי מעכשיו הוא עומד בתקנות יורו 4. מה שמעניין זו חבילת ה-APRC – חבילת האלקטרוניקה של אפריליה, שמקבלת השנה, בדור הרביעי שלה, כמה תוספות. מעתה היא כוללת יחידת אינרציה שמודדת תאוצה ב-6 צירים, ויש מצערת חשמלית חדשה (אפריליה היא הראשונה שהכניסה מצערות חשמליות לאופנועים בייצור סדרתי). ה-APRC כולל השנה מערכת בקרת החלקה עם 8 מצבים שניתנים לשינוי תוך כדי רכיבה, בקרת ווילי ב-3 רמות, בקרת זינוק, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, מערכת בקרת מהירות בפיטס (למרוצים), בקרת שיוט, וכן מערכת ABS מתקדמת לפניות של בוש מדגם 9.1MP. גם מפות ניהול המנוע – ספורט, מסלול ומרוץ – מתעדכנות. יש גם מסך TFT צבעוני חדש שמרכז את כל המידע שהרוכב צריך, ויותר.
בתחום השלדה והמכלולים גם יש חידושים. ראשית, ה-RSV4 הוא הכלי היחיד שבו ניתן לכוון כל כך הרבה פרמטרים – מיקום המנוע בשלדה, זווית ההיגוי, ציר הזרוע האחורית וגובה הזנב, וכמובן – בולמים מתכווננים במלואם. בנוסף, האופנוע מקבל שיפורים במערכת הבלימה. הדיסקים הקדמיים בעובי 5 מ"מ גדלים בקוטרם ל-330 מ"מ אימתניים, והם מצוידים בקליפרים רדיאליים מונובלוק של ברמבו מדגם M50 – הטופ של הייצור הסדרתי, ויש גם רפידות חדשות עם מקדם חיכוך גבוה יותר.
מחירו של ה-RSV4 RR נקבע על 145,566 ש"ח.
