דף הבית / חדשות / חדש בארץ: גרסת ה-X של הוויסטרום 1000
DL1000A_XAL8_Action_32

חדש בארץ: גרסת ה-X של הוויסטרום 1000

גרסת ה-X של ה-DL1000 ויסטרום, המצוידת בחישוקי שפיצים ואלקטרוניקה של הדור האחרון, הגיעה ארצה; המחיר: 88,957 ש"ח

עופר-אבניר, יבואנית סוזוקי לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של ה-DL1000 ויסטרום בגרסת X. גרסה זו מצוידת בחישוקי שפיצים במקום החישוקים היצוקים של הגרסה הרגילה, והיא בעלת אוריינטציית שטח מעט גבוהה יותר. נציין שחישוקי השפיצים הם מסוג טיובלס ללא פנימית.

סוזוקי DL1000XT ויסטרום
סוזוקי DL1000XT ויסטרום

הוויסטרום 1000 X יושב על הפלטפורמה העדכנית ביותר של הוויסטרום 1000, והוא כולל את מערכת ה-MTBS של סוזוקי, שמצדה כוללת מערכת בקרת אחיזה ב-3 מצבים, ABS מודרני להטיה, וכן מערכת למדידת אינרציה IMU ב-5 צירים. בגרסה האחרונה של הוויסטרום 1000 גם שופרו המושב ומשקף הרוח – בדיוק הנקודות עליהן הצבענו במבחן הדרכים שביצענו לגרסה הקודמת של האדוונצ'ר-תורר הגדול של סוזוקי.

מחירו של ה-DL1000XT ויסטרום נקבע על 88,957 ש"ח – בדיוק כמו הגרסה הרגילה של הוויסטרום.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 41, רוכב על אופנועים 25 שנה ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

236667

פייקס-פיק: האם הסתיים עידן האופנועים במרוץ?

התאונה הטרגית האחרונה שהתרחשה במרוץ הפייקס-פיק המפורסם, שבה נהרג רוכב דוקאטי קרלין דאן, עלולה לסיים את עידן מרוצי האופנועים על ההר

תגובה אחת

  1. לא ברור העניין. אם סוזוקי רוצים לאפשר לרדת עם הויסטרום לשטח הם צריכים לשים לו מתלים מתאימים. כרגע מרווח הגחון שלו הוא בערך כמו של פרארי, והחלפת הגלגלים היא חסרת טעם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO