מאיר, יבואנית הונדה לישראל, מודיעה על הגעתו של הפורצה החדש והמעודכן בנפחים 250 ו-300 סמ"ק – קטנוע המנהלים המפואר והמאובזר של הונדה.
לפורצה החדש שלדה חדשה לחלוטין, בעלת בסיס גלגלים קצר יותר וגאומטריה חדה יותר מבעבר. בהונדה רצו להפוך את הפורצה לקומפקטי יותר, צר יותר, ועל הדרך השילו 12 ק"ג ממשקלו של הכלי, ששוקל כעת 182 ק"ג כולל נוזלים. עבודת הגוף חדשה לחלוטין גם היא, בעלת נוכחות גבוהה יותר, מראה מודרני יותר, וגובה המושב עלה ב-62 מ"מ תמימים. המנוע בנפח 279 סמ"ק (בגרסת ה-300 סמ"ק) נלקח ישירות מה-SH300i החדש (מבחן דרכים – בקישור), הוא מספק 25 כ"ס ו-2.6 קג"מ, והוא מגיע עם מערכת הזרקת דלק בעלת בקרת אחיזה הניתנת לניתוק. בנוסף, הגלגל האחורי גדל ל-"14, ונפח מיכל הדלק עומד על 17 ליטרים.
יש גם משקף חשמלי המתכוונן לגובה של 140 מ"מ, יש לוח שעונים LCD חדש, פנסי LED היקפיים, ומפתח קרבה KEYLESS הנועל אוטומטית גם את הארגז האחורי (שמגיע כתוספת בתשלום) בנפח 45 ליטרים. תא האחסון מתחת למושב מכיל 2 קסדות מלאות, ויש גם תא כפפות ננעל מלפנים הכולל שקע 12V. מערכת ABS מגיעה כמובן כציוד סטנדרטי.
הפורצה החדש מגיע בנפח 300 סמ"ק, אולם לישראל הגיעה גם גרסת 250 סמ"ק המתאימה מאוד לשוק המקומי בשל עלות ביטוח החובה המופחתת.
מחיריהם של הפורצה 250 והפורצה 300 נקבעו על 34,900 ו-35,900 ש"ח בהתאמה.