מאיר, יבואנית אופנועי הונדה לישראל, מודיעה על הגעתו של ה-CL500 – גרסת סקרמבלר חדשה על בסיס הרבל 500, עם מנוע טווין מקבילי, חישוקי "19 ו-17″ ועיצוב בהשראת דגמי העבר של הונדה.
בתערוכת מילאנו האחרונה הציגו בהונדה את ה-CL500 החדש שחוזר לשנות ה-60 ה-CL72 וה-CL77 – אופנועים בסגנון סקרמבלר שהתאימו גם לרכיבה במדבר באותן השנים. שניהם היו חלק ממשפחת גרסאות הדרים והסופר-הוק של אותן השנים. ה-CL500 מהווה פרשנות מודרנית לאותם הימים ומרחיב את משפחת ה-500 סמ"ק הכוללת את ה-CB500F, ה-CB500X, ה-CBR500R והרבל 500.
מנוע הטווין המקבילי בנפח 471 סמ"ק מגיע לכאן עם אותם הנתונים של 46 כ"ס ב־8,500 סל"ד ו-4.4 קג"מ ב־6,250 סל"ד, עם מצמד מחליק. שלדת הפלדה מגיעה מהרבל 500, והיא מקבלת שלדת זנב שונה לטובת המורכב, וכן מיקום אחורי יותר של הרגליות. מלפנים יש מזלג קונבנציונלי בקוטר 41 מ"מ עם מהלך של 150 מ"מ ועם גרמושקות להגנה מאבק, ומאחור צמד בולמים עם מהלך של 145 מ"מ, בעלי כיוון עומס קפיץ בלבד בחמישה מצבים. החישוקים בקוטר 19″ מלפנים עם צמיג במידה 110/80 ו-17″ מאחור עם צמיג 150/70 בסיס הגלגלים הוא 1,485 מ"מ, גובה המושב עומד על 790 מ"מ והמשקל המלא על 192 ק"ג.
להונדה CL500 פנסי LED היקפיים, לוח שעונים LCD והבהוב של האור האחורי במקרה של בלימת חירום. ניתן להוסיף בתוספת תשלום עוד אביזרים מקטלוג הונדה.
ההונדה CL500 יימכר במחיר השקה של 45,400 ש"ח – בחודש אפריל בלבד. לאחר מכן המחיר יעלה ל-46,400 ש"ח.