מטרו מוטור, יבואנית אופנועי זירו החשמליים לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של ה-SR/S – אופנוע הספורט-תיור החשמלי החדש, אשר מבוסס על פלטפורמת ה-SR/F המוכר.
ה-SR/S , שהוצג לפני שנה וחצי, מציע תנוחת ישיבה גבוהה ו'רגועה' יותר מאשר ב-SR/F, עם כידון גבוה יותר ורגליות במנח קדמי. הפיירינג, המאפשר התנגדות אוויר טובה יותר, אמור לשפר בכ-13% את טווח הרכיבה בכבישים בין-עירוניים ביחס ל-SR/F. המנוע הוא אותו ZF75-10 מהסטריטפייטר, כמו-גם סוללת הליתיום ZF14.4kWh. אלקטרוניקת עזרי הרכיבה – יחידת השליטה המתקדמת ביותר של זירו Cypher III, ובקרת יציבות MSC (ר"ת Motorcycle Stability Control) תוצרת בוש – נמצאת גם כאן כמובן, וגם אפשרות השליטה דרך אפליקציה ייעודית.
הנתונים הרשמיים מלמדים אותנו של-SR/S מנוע עם הספק של 110 כ"ס (82KW) ב-5,000 סל"ד, מומנט של 19.3 קג"מ, מהירות מרבית של כ-200 קמ"ש, מערכת מתלים של שוואה ובלמים של ברמבו. ה-SR/S שוקל 230 ק"ג. טווח הנסיעה המוצהר הוא עד 260 ק"מ בעיר ו-175 ק"מ ברכיבה משולבת, ועוד 25% עם סוללת גיבוי. הדגם מגיע ארצה בגרסת הפרימיום, הכוללת חימום לידיות וטעינה מהירה של שעתיים.
מחיר השקה: 94,985 ש"ח.
ביום שישי הקרוב, 13.8.21, תתקיים מסיבת ההשקה לזירו SR/S במסגרת אירוע מכירות זירו, במטרו סיטי, רח' מנחם בגין 19, תל-אביב, בין השעות 09:00 עד 13:00.
ספורט תיור???
עם טווח "תיאורטי של 175 ק"מ ומעשי (ע"פ הנסיון עם הנתון הזה בחשמליים 4 גלגליים") של אולי…120 ק"מ???
בדיחה.
מי נוסע ביומיום יותר מ120 ק"מ?
אז מה יַעֲקֹבֵנוּ? פעם, כשהייתי ילד נוטף הורמונים, גם אני חשבתי שאין כמו אופנוע איטלקי יפה, סקסי שמסדר לי תחת לזיונים בבילוי לילי בודד. אה?
עד שאתה מגלה מתבגר ומגלה שהתחת הזה הוא שלך שדפקו דרכו את חשבון הבנק והמשכנתא, והאוכל של הילדים שלך…במוסך….ובתחנת הדלק, ובחלפים…
שמע מוטינו: לא יודע מטעם מי אתה מגיב, כן יודע מטעם מה אתה מגיב שכן, אין כמו קטע כתוב כדי לקרוא את הביפנוכו החבוי שלך.
ספורט מילא. אבל תיור עם 175 ק"מ תיאורטיים? בדיחה. רד לאילת מחיפה ונראה אותך.
אשר לנפש שלך.
לא עובדת עלי דרכם של "יצרני תוכן" (עאלק!)" כמוך, בד"כ 3 יחידות מתמטיקה וקצת "מדעי" רוח, המערבבים ג'ורה נטו עם קשקשת של "אושיות רשת" בסגנון יאיר לפיד ובצירוף איזה Buzz word כדי לקבל תשומי.
15 אופנועים.
שום איטלקי.
שום משכנתא.
יחדים שבעים
חשבון בנק דשן.
ילדים שבעים.
אשריך ואשרי אשכיך, ידידי.
מוטי הוא מגיב מטעם מטרו כי הם מיבאים את הדגמים ומשלמים על פרסומות כאן.
אולי ללקוחות הוא אומר תיור וחשמלי במשפט אחד והם אוכלים את כל הלקרדה.
ואז בא משפט מכירה טיפשי אבל נפוץ "מי נוסע ביומיים יותר מ120 קילומטרים",
שנועד להשיח את הלקוח מכמה מגוחך נשמע תיור-חשמלי במשפט אחד.
זבל! תמיד צריך תיקון! במשך 9 חודשים מטרו לא הצליחה לתקן. הישאר רחוק.
הכלי של זירו הוא מוצר טוב, צריך לדעת להתנהל איתו, ולא לרכב עליו מחיפה לאילת כמו שֶׁיַעֲקוֹבֵנוּ מבקש בקשה חריגה.
כמו שלא תצפה שאֵם ילדיך תצטרף בקלות (ובלי טעינת הורמונים רצינית) לאורגיות המוניות ביער בן שמן או בדירת רווקים בדרום תל אביב.
אני לא זוכר מתי נסעתי לאילת בכלל ומתי ביקרתי בחיפה.
מי שרוצה לרכב כל יום מחיפה לאילת, יתכבד ויקנה לעצמו מטוס מנהלים ייעודי או יעצור טרמפים עם נהגי המשאיות של כביש 90.
השרות של היבואן- צרה גדולה.
נכון, מטרו לא יודעים לתקן, אבל מי שרוצה לטפל בזירו שלו שלא במסגרת האחריות – יודע לאן לגשת לתקן את הזירו שלו, וזה בטוח לא במטרו.
שנים לא נתקלתי בגיבוב עצום כזה של הבלים, היגיון אישי הדורש טיפול מקצועי מיידי, העדר מוחלט של יושרה ושום פילטרים מול עיסוק אובססיבי במתכונות הכי דוחות של סקס.
בבעעעכככססססס…
גבל
יעקב גבל זה שם עם סתירה פנימית…
אתה מזקיר(ומזכיר) לי את שר התעמולה ההוא, רבים של גבל-גבל'ס, שלא היה מת על בית יעקב…
יש קשר?
לענייננו,
כשאין מענה הגיוני אז יַעֲקוֹבֵנוּ מאתר מהרשת מושגים פסיכולוגיים שאין ביניהם ובין העניין הנדון קשר, ומשפריץ ופולט ומגהק ומפליץ על המסך פסיכולוגיה בגרוש ששימשה את תועמלני הקומוניזם העתיקים, ואת הפרוגרסיבים המודרניים שהובילו את העולם לתהום הדם והדמעות כי חוץ מהזיות אוטופיות ורצון בשליטה לא היה בהם כלום.
עד עכשיו שאר הקוראים היו עלולים להסיק שכבודו חכם, כמו שימון פרס או יאיר לפיד.
עכשיו יש להם הזדמנות לא לבחור שוב בַּטָעוּת הַהִיא.
היי.
אולי תסבירו לי למה תגובתי ל"מוטי" לא מתפרסמת, בעוד שדבריו הנמוכים, כולל השוואתי הלא פחות ממופרעת ליוזף גבלס, מתפרסמים חפשי חפשי…?
אשמח להסבר.
יעקב גבל
עמק יזרעאל.
אולי תסבירו לי למה תגובתי ל"מוטי" לא מתפרסמת, בעוד שדבריו הנמוכים, כולל השוואתי הלא פחות ממופרעת ליוזף גבלס, מתפרסמים חפשי חפשי…?
אשמח להסבר.
יעקב גבל
עמק יזרעאל..
הנה לך.
פרסמו.
עכשיו אתה סלב.
לרגל סוף השנה העברית ובפרוש עלינו ראש השנה, הימים הנוראים ויום כיפור.
אבקש לנצל את ההזדמנות והמקום לבקש את סליחת מי שפגעתי בו ולהביע סליחה למי שניסה לפגוע בי/לעקוץ אותי.
בעיקר ממר יעקב גבל.
תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה.
שנה טובה.
וחשמלית…
קודם, פרסם כאן את תגובתי אליך, זאת שאת פירסומה כאן אתה מונע שוב ושוב ושוב…
אחר כך, תוכל לעבור לענייני חרטות וסליחות.
יעקב גבל.
למוטי, אכול נקיפות המצפון.
קודם, פרסם כאן את תגובתי אליך, זאת שאת פירסומה כאן אתה מונע שוב ושוב ושוב…
אחר כך, תוכל לעבור לענייני חארטות וסליחות.
יעקב גבל.
אני לא מצטער לאכזב אותך, בעצם אני אפילו שמח להודיעך שאני לא אֲכוּל נקיפות מצפון.
אל תחמיא לעצמך מעבר למקובל בין בני תרבות…
ובנוסף, אין לי היכרות ו/או השפעה כלשהי על מנהלי האתר החביב הזה, ככה שאין לי נגיעה בשיקוליהם.
ובלי לדעת מה לוחץ לך לפרסם כאן ובכלל, יש לי סיבה להאמין שהם יודעים למה הם מעדיפים לא לפרסם את מכלול הגיגיך.
אז אציע לכבוד מעלתו שאולי יטרח ויעלה את הרמה האינטלקטואלית ואת ענייניות תגוביותיו (הטוקבקים שלו) ואולי נזכה לשזוף את עינינו ולהשכיל את מוחנו מחוכמתו שאין לה גבל… גבול.. גבל's-גבולות ברבים.