דף הבית / חדשות / חדש בארץ: טריומף טייגר 1200
Tiger-1200_Rally-Pro_MY22_27A3956_ML

חדש בארץ: טריומף טייגר 1200

הדור החדש של הטריומף טייגר 1200 מגיע לישראל בחמש גרסאות; המחירים: החל מ-148,900 ש"ח

הטריומף טייגר 1200 החדש הגיע לישראל, בדור חדש שהוצג לאחרונה עם מנוע טריפל בנפח 1,160 סמ"ק המפיק 148 כוחות סוס, שוקל 25 ק"ג פחות מקודמו, ובעל יותר יכולות ויותר טכנולוגיה.

אלבר-מוטו, יבואנית טריומף לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של הדור החדש בסדרת האדוונצ'ר הגדול של טריומף, הטייגר 1200. הדור החדש נחשף בסוף שנת 2021 והושק לעיתונאים בחודש אפריל האחרון (מבחן לטריומף טייגר 1200 ראלי – כאן).

משפחת הטריומף טייגר 1200 החדשה
משפחת הטריומף טייגר 1200 החדשה

משפחת הטייגר 1200 כוללת חמש גרסאות שונות: שלוש תחת משפחת ה-GT המגיעה עם חישוקים יצוקים בקוטר 19″ מלפנים ו-18″ מאחור ומאופיינת יותר לכביש (GT, GT פרו עם יותר פיצ'רים אלקטרוניים ועם רגלית אמצע, ו-GT אקספלורר). בצד השטח יש את משפחת הראלי פרו ואקספלורר, עם חישוקי שפיצים בקוטר 21″ ו-18″, מהלכי גלגלים ארוכים יותר ומיגונים. דגמי האקספלורר מציעים מיכל דלק בנפח 30 ליטר. כל הדגמים – כולל הכביש – מגיעים עם בולמי שוואה חשמליים סמי-אקטיביים.

המנוע זהה לכולם ומהווה חידוש לעומת הדור הקודם, שהיה מנוע טריפל בנפח של 1,215 סמ"ק עם 139 כ"ס ו-12.4 קג"מ. המנוע החדש ירד בנפחו ל-1,160 סמ"ק, אך העלה את ההספק ל-148 כ"ס ב-9,000 סל"ד ואת המומנט ל-13.25 קג"מ ב-7,000 סל"ד. נתון חדש שנוסף הוא אימוץ סדר הצתה ייחודי של 1-3-2 שנקרא T-Plane, בדומה למנוע בטייגר 900, וזאת על-מנת להעניק למנוע אופי ייחודי ותחושה של וי-טווין ועם צליל מעניין יותר, תגובת מצערת משופרת ואחיזה משופרת בזמן האצה.

שלדת צינורות הפלדה חדשה, כאשר יחד עם שלדת הזנב מאלומיניום היא קלה יותר ב-5.4 ק"ג לעומת הדגם הקודם. בכלל נעשתה כאן דיאטה רצינית, כאשר הטייגר השיל 25 ק"ג לעומת קודמו (משקלים מלאים: 1200 GT – משקל 240 ק"ג, GT פרו – 245 ק"ג, GT אקספלורר – 255 ק"ג, ראלי פרו – 249 ק"ג, ראלי אקספלורר – 261 ק"ג). מזלג השוואה בקוטר 49 מ"מ מלפנים והבולם מאחור מספקים מהלך של 220 מ"מ. הבולמים, כאמור, אלקטרוניים לגמרי, מה שאומר שהם עושים את הכל בעצמם והכל דרך שימוש בג'ויסטיק על הצד השמאלי של הכידון.

כל הדגמים מגיעים עם יחידת מדידה אינרציאלית (IMU) בשישה צירים, עם בקרת אחיזה ובלימה להטיה, מערכת זינוק בעלייה, מערכת ניהול מנוע (3 מצבים ב-GT הבסיסי, 5 מצבים ב-GT פרו ואקספלורר ו-6 מצבים בדגמי הראלי), קוויקשיפטר בכל הדגמים (אופציונאלי ב-GT), ידיות מחוממות (אופציונאלי ב-GT), מושב מחומם ומערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים (בדגמי האקספולורר), פנסי הטיה בדגמים הבכירים ומפתח קרבה KEYLESS. כל הדגמים מגיעים כמובן עם פנסי LED ועם מסך TFT.

מחירים

  • טייגר 1200GT – מחיר 148,900 ש"ח
  • טייגר 1200GT פרו – מחיר 157,900 ש"ח
  • טייגר 1200GT אקספלורר – מחיר 167,900 ש"ח
  • טייגר 1200 ראלי פרו – מחיר 159,900 ש"ח
  • טייגר 1200 ראלי אקספלורר – מחיר 172,900 ש"ח

השקה עולמית: טריומף טייגר 1200

אודות מערכת פול גז

מערכת פול גז
המשתמש של מערכת פול גז, ממנו אנו מפרסמים ידיעות כלליות.

עשוי לעניין אותך

25YM Honda CRF250R

הונדה מציגה את אופנועי המוטוקרוס של 2025

בהונדה מעדכנים ל-2025 את דגמי המוטוקרוס בנפחים 250 ו-450 סמ"ק עם שיפורי שלדה, בלמים ומנוע, ויש גם גרסת CRF250RWE חדשה

תגובה אחת

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    הגדרתי לעצמי כבר מזמן עד 100,000 ש"ח! כאילו שזה סכום נורמלי. אוי ויי.
    אז רכשתי בזמנו הונדה קרוסתורר בן 4. 82,000 עלה לי. קרה משהו? לא. וקיבלתי את אחד המנועים החלומיים. ואחרי שבוע כבר הרגשתי שנולדנו יחד.
    בקיצור, חכו ליד שנייה.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן