דף הבית / חדשות / חדש בארץ: ימאהה טריסיטי 155
image015

חדש בארץ: ימאהה טריסיטי 155

הטריסיטי 155, הבנוי על בסיס גרסת ה-125 החדשה, הגיע ארצה; המחיר: 24 אלף ש"ח.

מטרו מוטור, יבואנית ימאהה לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של הטריסיטי 155, התלת-גלגלי שבנוי על בסיס הטריסיטי 125 החדש ושנחשף במאי 2016. הטריסיטי 155 תוכנן בתחילה ל-4 מדינות בלבד, אולם לאחרונה בשלו התנאים להביאו ארצה.

הטריסיטי 155 בנוי כאמור על בסיס הגרסה החדשה של הטריסיטי 125. המנוע, מוזרק דלק ובעל מערכת תזמון שסתומים משתנה, מפיק כ-15 כ"ס. הצמיג האחורי גדול יותר משל ה-125, בקוטר "13 ובמידה 130/70, והארגונומיה, מיכל הדלק והממדים הם כשל ה-125 החדש. נפח האכסון שמתחת למושב גדל ביחס לדגם היוצא, ומעתה יש גם בלם חניה אחורי ושקע 12V מקורי לאביזרים. מערכת הבולמים הקדמיים עם צמד הגלגלים לא שונתה מה-125. הטריסיטי 155 מגיע עם מערכת ABS ומערכת בלימה משולבת כסטנדרט, וכן עם פנסי LED.

היתרון של הטריסיטי 155 הוא היכולת לנוע לא רק במרחב האורבאני, אלא גם לצאת לפרברים וחזרה, וכן ההנחה בביטוח החובה העומדת על 18%, מהם 12% על שלושה גלגלים, 3% על מערכת ABS ו-3% נוספים על מערכת בלימה משולבת. אולם הטריסיטי 155 אינו מתאים לבעלי רישיון נהיגה A2 אלא ל-A1 ומעלה.

מחירו של הטריסיטי 155 נקבע על 23,985 ש"ח.

טריסיטי 155
טריסיטי 155

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 47, רוכב על אופנועים 31 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

MX-OMG-02

חדש במוטוקרוס: גביע ישראל 2025

צ'אמפ פקטורי של זיו כרמי מכריזים על הקמת אליפות מוטוקרוס חדשה בת שישה סבבים - גביע ישראל במוטוקרוס 2025; כל הסבבים יתקיימו במסלול בפרדס חנה

2 תגובות

  1. Avatar

    הצמיג האחורי זהה גם בגרסת 125 החדש.
    ומה עם האגרת רישוי? בגלל ה-5 סמ"ק האלו משלמים עוד 150 ש"ח בשנה או שהצליחו להגדיר אותו כ-150?

    • Avatar

      הכלי הזה מתקן את כל מה שפחות טוב בטריסיטי 125, אולי הגיע הזמן שמישהו ירים את הכפפה וינסה לשכנע את הכנסת/משרד התחבורה לבטל את המגבלה של הנפח ברשיון A2 (כמו שנהוג במדינות מרכזיות באירופה) ויאפשר לכאלה שלא רוצים רשיון "כבד" יותר להינות מכלי בטיחותי שמספק 14.9 כ"ס. הרמה למטרו לקדם את המכירות של הכלי.
      הנה הצעת ייעול , לאפשר לבעלי רישיון מגיל 40 ומעלה ו 10 שנות רישיון (על רכב כמובן) להסיר את המגבלה. ככה החברה הצעירים לא יקבלו כלי חזק מכפי שהם צריכים (שלא ישתוללו יותר מדי, כאילו עם 125 לא ניתן להשתולל ולהגיע ל 90-100 קמ"ש) והמבוגרים יותר (לרוב בעלי האמצעים) יוכלו לקנות יותר כלים כאלה בטיחותיים עם טוויסט לגיחות שונות בכל רחבי גוש דן.
      במקרה כזה אני קונה אחד בהתחייבות (היום חבר רכש את הכלי הראשון ואני מקנא :-) ).
      או לחילופין שישמישו את הרשיון A1 אוטומטי שיאפשר לכמותי להגדיל את הרישיון (לא מעוניין ברישוי עם הילוכים ידני) אם מתקשרים למוקד לברר מה קורה עם זה, אין להם מושג על מה מדברים אתם (טוב שחתמו על תקנה ב 2016).
      סתם רוצה להוציא תסכול :-)

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן