ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית פיג'ו לישראל, משיקה בישראל את ה-XP400 החדש.
ה-XP400 החדש של פיג'ו נכנס לסגמנט הקרוסאובר-אדוונצ'ר, ולאחרונה רכבנו עליו בהשקה העולמית. הוא מגיע לישראל בגרסת 'ALLURE' עם אפיון יותר לכביש או גרסת 'GT' עם חישוקי שפיצים ויותר אבזור לשטח. מנוע ה-LFE (ר"ת Low Friction Engine) מוכר לנו מהמטרופוליס 400, בעל צילינדר יחיד בנפח 399 סמ"ק, מקורר נוזל, כאן עם 36.7 כ"ס ב-8,150 סל"ד ו-3.88 קג"מ ב-5,400 סל"ד. יש הזרקת דלק ותמסורת וריאטור, וכן פונקציית דימום המנוע בעת עצירה.
מערכת המתלים כוללת מזלג קדמי הפוך עם מהלך של 140 מ"מ ובולם אחורי יחיד. החישוק מלפנים קוטר 17″ עם צמיג במידה 110/70, והאחורי בקוטר 15″ עם צמיג במידה 160/60. בגרסת האלור החישוקים יצוקים, ואילו ב-GT הם שפיצים עם צמיגי פירלי סקורפיון STR. הבלמים כוללים צמד דיסקים בקוטר 295 מ"מ מלפנים ודיסק יחיד בקוטר 240 מ"מ. המשקל המלא עומד על 231 ק"ג.
צג המידע הוא מסוג TFT בגודל 5″ עם קישורית לסלולר, יש שקע USB לטעינה, מפתח חכם, משקף מתכוונן (כהה ב-GT) ומקום לקסדה מלאה מתחת למושב. כמו כן, ל-XP החדש יש קטלוג אביזרים אופציונליים נרחב לטובת האבזור לכביש או לשטח. הפיג'ו XP400 החדש יימכר בישראל עם אחריות של שנתיים ללא הגבלת קילומטרים.
אחד המאפיינים הבולטים של ה-XP400 הוא העיצוב המיוחד והמוקפד, בסגנון קרוסאובר (בפיג'ו קוראים לו SUV), עם הקפדה יתרה על הפרטים העיצוביים הקטנים.
המחיר בישראל לגרסת ה-ALLURE (חישוקים יצוקים) עומד על 49,990 ש"ח (47,990 ש"ח ל-50 הרוכשים הראשונים), ולגרסת ה-GT (חישוקי שפיצים) על 51,990 ש"ח (49,990 ש"ח ל-50 הרוכשים הראשונים).