מטרו מוטור, יבואנית קוואסאקי לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של ה-ZX-6R נינג'ה, אשר חזר לייצור לאחרונה אחרי 3 שנים שבהן לא יוצר – בגרסה מחודשת ומודרנית.
ה-ZX-6R החדש, שחזר לייצור לאחרונה אחרי שלוש שנות היעדרות מהשוק, עומד בתקנות יורו 5, ולכן מנוע הארבעה צילינדרים בשורה בנפח 636 סמ"ק מאבד 7 כ"ס, כשההספק יורד ל-123 כ"ס ב-13,000 סל"ד (500 סל"ד פחות). השלדה זהה לחלוטין לדגם הקודם, יחד עם המזלג ההפוך של שוואה SFF-BF בקוטר 41 מ"מ עם שיכוכים נפרדים בכל רגל. בנוסף, מערכות האלקטרוניקה עודכנו מעט, כשיש בקרת אחיזה ב-3 מצבים, קוויקשיפטר דו-כיווני, ו-3 מצבי ניהול מנוע. יש גם מערכת ABS מודרנית המותאם לרכיבה ספורטיבית. המשקל המלא נשאר על 196 ק"ג.
העיצוב של ה-ZX-6R חדש גם הוא, כמובן בהשראת האח הגדול – ה-ZX-10R – ושל קבוצת המרוצים של קוואסאקי בסופרבייק העולמי, כאשר את לוח השעונים הארכאי החליף צג TFT מודרני עם קישורית לסלולר.
מחירו של הקוואסאקי ZX-6R החדש דגם 2024 נקבע על 104,985 ש"ח.
- כתבת שורשים: קוואסאקי ZX-6R לדורותיו – הנינג'ה בסופרספורט
- מבחן לדגם 2019: קוואסאקי ZX-6R נינג'ה במבחן – ספורט לכביש
מבחן דרכים לדגם היוצא של הקוואסאקי ZX-6R:
ממטרו נאמר לי שלא יגיע בירוק שחור, יש במלאי ויגיעו לארץ רק אפור שחור, חבל!