מוטו 24 מודיעה על תחילת הייבוא של המותג איטלג'ט עם הדראגסטר הרובוטריקי בעל מנוע 4 פעימות ובשני נפחים – 125 ו-200 סמ"ק.
מוטו 24, יבואנית מונדיאל, ווג, אורל, נורטון, לונג'יה ומוטו מוריני, מודיעה על תחילת הייבוא לישראל של המותג האיטלקי איטלג'ט, ועל הגעתו של הדראגסטר. הקטנוע הרובוטריקי האיטלקי הוצג בתערוכת מילאנו של שנת 2019, עם מנוע ארבע פעימות מקורר נוזל ומותאם לתקנות יורו 5 לפליטת מזהמים המגיע בשני נפחים: 125 סמ"ק עם 14.7 כ"ס ב-10,000 סל"ד ומומנט של 1.3 קג"מ ב-7,750 סל"ד, כאשר המשקל הכללי של האופנוע עומד על 108 ק"ג, ו-200 סמ"ק, המספק 18 כ"ס ב-8,250 סל"ד ו-1.8 קג"מ ב-6,250 סל"ד. המשקל עומד על 112 ק"ג. התמסורת היא רציפה (CVT – וריאטור).
לשני הנפחים ניתן לשדך מערכות פליטה חוקיות לכביש של אקרפוביץ' (עם תוספת של 4 כ"ס) או מערכת מרוצים זהה, הכוללת גם סעפות ללא ממיר, ומספקות סאונד אגרסיבי עוד יותר. כמו-כן ניתן לשדרג את המתלים לבולמי מסלול של אוהלינס, ואריאטורים משופרים של מאלוסי, מערכת בלימה קיצונות עוד יותר של ברמבו, וקיט קרבון סופר קליל. ניתן להביא מנועים מוגדלים של 168 או 204 סמ"ק בהתאמה, המספקות עוד תוספת עוד 2 כ"ס, בנוסף ל-4 כ"ס עם מערכת הפליטה החליפית.
המראה שונה וייחודי, עם שלדת צינורות פלדה חשופה בחלקה ומתלה קדמי לא קונבנציונלי עם ציר היגוי הנפרד ממערכת הבולמים הקדמית – ISS (ר"ת Independent Steering System) – שמקבילה בזווית שלה לקרקע. לטענת איטלג'ט, סידור זה מאפשר לנטרל את השפעת הכביש על ההיגוי. המזלג, אגב, מגיע עם אפשרויות כוונון.
איטלג'ט הוא מפעל איטלקי הפועל מסוף שנות החמישים של המאה הקודמת ומפתיע מפעם לפעם עם אופנועי מרוץ קטנים או קטנועי ספורט מעניינים כמו הדראגסטר, שיצא במקור אי-שם בסוף שנות ה-90.
מחירים:
- דראגסטר 125 – 45,000 ש"ח
- דראגסטר 200 – 50,000 ש"ח
מחירי שיפורים:
- מערכת פליטה אקרפוביץ' הומולוגייטד (Homologated) – 7,200 ש"ח
- מערכת פליטה אקרפוביץ' רייס (Race) – 4,800 ש"ח
- סעפת ללא ממיר קטליטי – 2,240 ש"ח
- קיט וריאטור מאלוסי – 3,100 ש"ח
- קיט קרבון 4 חלקים – 5,240 ש"ח
- מערכת בלימה משופרת ברמבו – 7,200 ש"ח
- בולם קדמי אוהלינס – 8,000 ש"ח
- בולם אחורי אוהלינס – 8,800 ש"ח
- מנוע תחרותי (168 / 204 סמ"ק) – מחיר טרם נקבע
6299 יורו באירופה זה לא זול גם שם, אבל עם להתייחס למשכורת החציונית במרבית אירופה שהיא בערך פי 2 מכאן, אז 21 אלף שח שם זה נסבל.בישרעהלל אני מעריך יכפילו את המחיר והוא יעלה קרוב ל40 אשח בלי השיפורים המדוברים. אני לא הייתי קונה קטנוע יפה ומיוחד ככל שיהיה עם 18 כס בגרסתו החזקה במחיר הזה, המנוע עצמו גם סיני.ישנן פשוט אופציות מוצלחות יותר, בהרבה פחות ,למרות היחודיות שלו שעליה משלמים יותר מידי, כי סך הכל מדובר בעיצוב.
אם היה חשמלי עם טווח מכובד-היה שווה לשקול רכישה.