דף הבית / חדשות / חדש בארץ: ק.ט.מ 890 דיוק R החדש
KTM-890-DUKE-R-003

חדש בארץ: ק.ט.מ 890 דיוק R החדש

ק.ט.מ משיקה בישראל את ה-890 דיוק R החדש, ומורידה מחירים ל-790 דיוק ול-390 דיוק

ד.ל.ב מוטוספורט יבואנית ק.ט.מ לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של ה-890 דיוק R החדש, וכן על הורדת מחירים אגרסיבית לדגמי ה-790 דיוק וה-390 דיוק.

KTM-890-DUKE-R-007

הק.ט.מ 890 דיוק R, שנחשף בתערוכת מילאנו האחרונה, הוא שדרוג ל-790 דיוק, והוא משווק במקביל אליו. מנוע ה-LC8c של ה-790 דיוק גדל בנפחו ל-890 סמ"ק לעומת ה-799 סמ"ק של גרסת המקור. ההספק מטפס גם הוא ל-121 כ"ס ב-9,250 סל"ד, והמומנט המקסימלי עומד על 10 קג"מ ב-7,750 סל"ד. גם יחס הדחיסה גדל במנוע החדש, מ-12.7:1 ב-790 ל-13.5:1 כאן.

בק.ט.מ מציידים את ה-890 דיוק R הקרבי במערכת מתלים מתכווננת באופן מלא של WP מדגם APEX עם מהלכים זהים ל-790 שעומדים על 140 ו-150 מ"מ, וכן במערכת בלמים של ברמבו עם קליפרים רדיאליים מונובלוק מדגם Stylema החדשני והקרבי ודיסקים בקוטר 320 מ"מ לעומת 300 מ"מ ב-790 דיוק. השלדה, אגב, גם היא שונה בין הדגמים.

העיצוב נשען על זה של ה-790 דיוק, אולם סכימת הצביעה חדשה וקרבית יותר, וגם השלדה נצבעה בכתום – כמו כל סדרת ה-R של ק.ט.מ. גובה המושב מטפס מ-825 מ"מ ל-834 מ"מ, והמשקל הכללי יורד מ-169 ל-166 ק"ג.

מבחינת אלקטרוניקה ובקרות, ה-890 דיוק R מקבל את כל מה שיש ב-790 דיוק, כלומר בקרת אחיזה, ABS להטיה, פנסי LED, מסך TFT, אופציה לקוויקשיפטר דו-כיווני, וכן 3 מצבי ניהול מנוע ואופנוע.

מחירו של הק.ט.מ 890 דיוק R נקבע על 79,990 ש"ח.

במקביל, בק.ט.מ מבצעים הורדת מחירים לכלים נוספים ממשפחת הדיוק: הק.ט.מ 790 דיוק יעלה מעתה 69,990 ש"ח ויגיע גם בגרסת A1, ומחירו של ה-390 דיוק ירד ועומד כעת על 29,900 ש"ח.

KTM-890-DUKE-R-004

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 47, רוכב על אופנועים 31 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

Vespa 946 Snake (1)

וספה 946 – מהדורה מיוחדת לשנת הנחש הסינית

בפיאג'ו מציגים גרסה מיוחדת של הווספה 946 בעיצוב המוקדש לשנת הנחש הסינית; זוהי הגרסה השלישית מתוך 12, כאשר גם בכל אחת מהשנים הבאות תוצג גרסה מיוחדת אחרת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן