דף הבית / חדשות / חדש מקארדו: PACKTALK Black במהדורה מיוחדת
Cardo-PACKTALK-Black-001

חדש מקארדו: PACKTALK Black במהדורה מיוחדת

המהדורה המיוחדת של ה-PACKTALK Black מציעה רמקולים של JBL בקוטר 45 מ"מ, עיצוב שחור מלא ו-3 שנות אחריות; המחיר: 1,590 ש"ח

חברת ברקום תקשורת, יבואנית מוצרי Cardo לישראל, משיקה – במקביל להשקה העולמית – מהדורה מיוחדת של מערכת התקשורת לקסדה PACKTALK – שנקראת PACKTALK Black.

Cardo PACKTALK Black
Cardo PACKTALK Black

ה-PACKTALK Black נשענת על ה-PACKTALK Bold – הדור השלישי של ה-PACKTALK, שמשפרת כמה פונקציות חשובות של סדרת ה-PACKTALK כמו את הפקודות הקוליות, ומגיעה עם אפליקציה מתקדמת לטלפון הנייד.

אל ה-PACKTALK Black נוספו – בנוסף לפונקציות המוכרות של ה-PACKTALK Bold – גם רמקולים של JBL בקוטר 45 מ"מ שמחירם בערכה נפרדת עומד על 379 ש"ח, וכן עיצוב בשחור מלא והרחבת אחריות משנתיים לשלוש שנים מלאות. בנוסף לאלו, היבואנית המקומית, ברקום תקשורת, נותנת במתנה בקבוק וויסקי ג'וני ווקר בלאק לייבל לכל רוכש של ערכת PACKTALK Black.

ה-PACKTALK Bold היא ספינת הדגל של מערכות התקשורת של Cardo הישראלית, כשיתרונה הגדול הוא מערכת האינטרקום בטכנולוגיית DMC, המאפשרת חיבור של עד 15 רוכבים ברשת תקשורת. בנוסף, מוצרי קארדו מגיעים כולם עם רמקולים של JBL (קוטר 45 מ"מ ב-PACKTALK Black ו-40 מ"מ בכל השאר), וממשק משתמש נוח ואינטואיטיבי הכולל גם אפליקציה לטלפון הנייד ועדכוני תוכנה בקליק אחד. מחירה של ה-PACKTALK Bold ירד לאחרונה.

מחירים:

צפו בווידאו:

 

אודות מערכת פול גז

מערכת פול גז
המשתמש של מערכת פול גז, ממנו אנו מפרסמים ידיעות כלליות.

עשוי לעניין אותך

KTM-790-ADV-2024-Test-029

ק.ט.מ מודיעה על הרחבת תקופת האחריות מ-2024

בד.ל.ב מוטוספורט מודיעים על הרחבת תקופת האחריות לדגמי ק.ט.מ הגדולים החל מ-2024, ובמקרים מסוימים אף להכפלתה ל-4 שנים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן