דף הבית / חדשות / חדש מקרמר: ה-APX-350 לצעירים
2025-Kramer-APX-350-MA-prototype-COTA-1

חדש מקרמר: ה-APX-350 לצעירים

ה-APX-350 הוא הדגם החדש של קרמר - סדנת הבוטיק לאופנועי מרוץ - והפעם עם מנוע שמגיע מהק.ט.מ 350EXC-F ונועד לאליפות לבני 14 בארצות הברית

חברת המרוצים והשיפורים הגרמנית – Krämer Motorcycles – לקחה הפעם את מנוע הסינגל של הק.ט.מ 350EXC-F ובנתה סביבו אופנוע לאליפות ספציפית לבני 14 עד 21 בארצות הברית.

על האופנועים של קרמר אנחנו כותבים כבר שנים ומחכים לראות מי ירים את הכפפה ויביא אותם למסלולים שיהיו תפורים בדיוק אליהם בישראל. יש את ה-HKR EVO 2 על צמד דגמיו, אשר עשה שימוש במנוע הסינגל של ה-690 דיוק המפיק 75 כ"ס, וגם את ה-GP2R עם מנוע ה-LC8c של הק.ט.מ 790 דיוק וגם ה-GP2-890RR העדכני עם המנוע של הק.ט.מ 890 דיוק R.

קרמר APX-350
קרמר APX-350

לשנת 2025 בנו בקרמר אופנוע אשר ישרת את הכישרונות העולים בגילים 14 עד 21 אשר ינסו להתמקצע ולצוד את עיני מגלי הכישרונות באליפות MotoAmerica בארצות הברית. המנוע הפעם מתבסס על זה של אופנוע האנדורו, הק.ט.מ 350EXC-F. מנוע הסינגל מספק 55 כ"ס ב-10,700 סל"ד ו-3.7 קג"מ ב-8,100 סל"ד. הקו האדום נמצא ב-12,500 סל"ד. המנוע הזה יתמודד כנגד 110 הק"ג של האופנוע, לפני מילוי 12 הליטרים של הדלק במיכל העשוי מפלסטיק. הפיירינג עצמו עשוי מפיברגלס עם חיזוקים של קרבון.

לקרמר הקטן יש שלדת צינורות מסגסוגת של כרום-מוליבדן, בולמי WP עם מזלג קדמי הפוך בקוטר 43 מ"מ מסוג של קארטריג' פתוח, שכמו האחורי ניתן לכיול מלא. בלם הדיסק היחיד מלפנים בקוטר 320 מ"מ ועוד אחד אחורי בקוטר 220 מ"מ עם קליפר של ברמבו Stylema. חישוקי האלומיניום במידות של 17″ ונעולים בצמיגי סליקס של דנלופ. כיאה לאופנוע מרוץ, כמעט כל פריט ניתן לכיול ספציפית לרוכב ולמסלול. החל מזווית ראש ההיגוי, המשולשים, זווית הזרוע האחורית, גובה המושב, גובה הריר-סט וזווית הכידון.

לקרמר APX-350 יש מצערת חשמלית פרי ייצור של קרמר עצמם ו-Mectronik. ניתן לבחור בין רמות בלימת מנוע, בין מפות ניהול המנוע שונות, ויש קוויקשיפטר. מסך ה-TFT גם מראה את הדאטא-לוגר, שמספק נתונים מבוססי GPS לטובת הרוכב והקבוצה.

מחירו של הקרמר APX-350 בארצות הברית עומד על 22,500$, כאשר הוא מיועד לבינתיים אך ורק לשוק האמריקאי לטובת גידול ספורטאי ההווה והעתיד של מסלולי האספלט.

APX-350MA_front-left

APX-350MA_90de-right

2025-Kramer-APX-350-MA-prototype-COTA-7

2025-Kramer-APX-350-MA-prototype-COTA-6

2025-Kramer-APX-350-MA-prototype-COTA-8

2025-Kramer-APX-350-MA-prototype-COTA-5

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

OE_Trident660_MY25_12609_ML

טריומף: הטרידנט 660 מתעדכן ל-2025

בטריומף מציגים גרסת מעודכנת של הטרידנט 660 לשנת 2025 - עם יותר אלקטרוניקה, בקרות בטיחות והתאמה לתקנות זיהום אוויר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן