דף הבית / חדשות / חדש משרקו: מנגנון לינקג' מתכוונן – לגובה ולפרוגרסיביות
unnamed

חדש משרקו: מנגנון לינקג' מתכוונן – לגובה ולפרוגרסיביות

שרקו מציעים קיט לינקג' מתכוונן חדש המוסיף את האפשרות לשנות את פרוגרסיביות המתלה האחורי ואת גובה המושב

תוספת מעניינת לקטלוג השיפורים של שרקו היא האפשרות לקיט המאפשר לכוון את מנגנון הלינקים של הבולם האחורי בשישה מצבים שונים, ולשנות בכך את מאפייני פרוגרסיביות המתלה וההתנהגות של אופנוע האנדורו, ובנוסף גם את גובה המושב.

על-פי שרקו, הקיט החדש, הכולל מנגנון לינקים מתכוונן, מאפשר לרוכבים לשנות את הפרוגרסיביות של המתלה האחורי על-מנת לשפר את היציבות של האופנוע או לחילופין את הזריזות, ובנוסף לשנות את גובה המושב. הקיט כולל מסבי מחטים משופרים  למנגנון הלינקים, וכן או-רינגים חדשים, וכמובן את הלינק עם טבעות המיקום ב-6 מיקומים שונים מהמקור ובקפיצות של 1 ס"מ בגובה המושב לכל כיוון. הקיט מאפשר לכוון את גובה האופנוע עד שלושה סנטימטרים לכל כיוון. ובעניין זה, בשרקו מציעים גם מושב Selle Dalla Valle מקורי נמוך יותר, המאפשר להנמיך עד 5 ס"מ, יחד עם הקיט.

unnamed (1)

unnamed

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

DGR2025-shick-photo (19)

גלריה: רכיבת הג'נטלמנים של 2025

מהדורת 2025 של רכיבת הג'נטלמנים DGR התקיימה בשישי האחרון בתל-אביב, במטרה חובקת עולם לגייס כספים למלחמה בסרטן הערמונית; צפו בגלריה המיוחדת

תגובה אחת

  1. Avatar

    האם באמת "פרוגרסיבי"?
    כאשר למתלה יש קפיץ בעל כמה "מקדמי קפיץ", המושגים באמצעות ייצור המשנה את המרחק בין כריכה אחת לרעותה לאורך הקפיץ, מקבלים "מתלה פרוגרסיבי", שבו הכריכות הקרובות זו לזו "עובדות" כשיש פני שטח חלקים יחסית ואילו הכריכות הרחוקות זו מזו, מצטרפות, רק כשיש פני שטח קשים, שבהם הכריכות הקרובות התכווצו וסגרו את המהלך שלהן.
    לא ראיתי במתלה החדש שום קפיץ פרוגרסיבי או אפילו מבנה גיאומטרי המקנה תכונות "פרוגרסיביות… באמצעות גיאומטריית הלינקים.
    או שכדאי להראות את הקפיץ, או את יתר ה"לינקים", או להסביר איך…
    גבל

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן