תוספת מעניינת לקטלוג השיפורים של שרקו היא האפשרות לקיט המאפשר לכוון את מנגנון הלינקים של הבולם האחורי בשישה מצבים שונים, ולשנות בכך את מאפייני פרוגרסיביות המתלה וההתנהגות של אופנוע האנדורו, ובנוסף גם את גובה המושב.
על-פי שרקו, הקיט החדש, הכולל מנגנון לינקים מתכוונן, מאפשר לרוכבים לשנות את הפרוגרסיביות של המתלה האחורי על-מנת לשפר את היציבות של האופנוע או לחילופין את הזריזות, ובנוסף לשנות את גובה המושב. הקיט כולל מסבי מחטים משופרים למנגנון הלינקים, וכן או-רינגים חדשים, וכמובן את הלינק עם טבעות המיקום ב-6 מיקומים שונים מהמקור ובקפיצות של 1 ס"מ בגובה המושב לכל כיוון. הקיט מאפשר לכוון את גובה האופנוע עד שלושה סנטימטרים לכל כיוון. ובעניין זה, בשרקו מציעים גם מושב Selle Dalla Valle מקורי נמוך יותר, המאפשר להנמיך עד 5 ס"מ, יחד עם הקיט.
האם באמת "פרוגרסיבי"?
כאשר למתלה יש קפיץ בעל כמה "מקדמי קפיץ", המושגים באמצעות ייצור המשנה את המרחק בין כריכה אחת לרעותה לאורך הקפיץ, מקבלים "מתלה פרוגרסיבי", שבו הכריכות הקרובות זו לזו "עובדות" כשיש פני שטח חלקים יחסית ואילו הכריכות הרחוקות זו מזו, מצטרפות, רק כשיש פני שטח קשים, שבהם הכריכות הקרובות התכווצו וסגרו את המהלך שלהן.
לא ראיתי במתלה החדש שום קפיץ פרוגרסיבי או אפילו מבנה גיאומטרי המקנה תכונות "פרוגרסיביות… באמצעות גיאומטריית הלינקים.
או שכדאי להראות את הקפיץ, או את יתר ה"לינקים", או להסביר איך…
גבל