דף הבית / גריד / טור עורך – דרך חדשה
318260

טור עורך – דרך חדשה

צילום: טל זהר

ברוכים הבאים למגזין המוטורי החדש – WheelZ. המגזין הזה הוקם על ידי אנשים שאוהבים מוטוריקה בכלל ואופנועים בפרט, ומטרתו לספק בית חם לחובבי אופנועים ומוטוריקה, בית שבו יוכלו למצוא תוכן מקצועי ואיכותי, אך לא פחות חשוב – תוכן מהנה, כזה שאנחנו נהנה להפיק ואתם תיהנו לצרוך.

בהקמת האתר החדש שמנו את הדגש על רוח התקופה, וזה בא לידי ביטוי בכמה רבדים. ראשית – הנראות. WheelZ יושב על פלטפורמה מודרנית, והוא מציע לגולשים עיצוב מודרני עדכני, שכמובן יעודכן תדיר ויעמוד תמיד בחזית העיצובית של מגזינים אינטרנטיים. במקביל, שיפרנו את חוויית הגלישה כך שתתאים לרוח התקופה ותתמוך באופן מלא ברשתות חברתיות – פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם וכו'.

אבל לא פחות חשוב מאלו, גם התוכן עובר שינוי מהותי, ומעתה הוא יהיה נגיש יותר, מעניין יותר ומפתיע יותר. תרבות צריכת המידע השתנתה בשנים האחרונות, ואנחנו מתכוונים להיות מחוברים תמידית לשינויים התקופתיים.

יחד עם זאת, אנחנו לא מתכוונים להתפשר על האיכות. WheelZ ימשיך לייצר תוכן איכותי בנושאי אופנועים ומוטוריקה בכלל. ההגשה תשתנה, אבל האיכות לא תרד. להפך.

אבל מי אנחנו בכלל? ובכן, WheelZ הוקם על ידי חברי מערכת האתר 'פול גז', שהיה הבית של רוכבים רבים ב-12.5 השנים האחרונות. מסיבות כאלו ואחרות פול גז נאלץ לסגור את שעריו, אולם אנחנו, ככותבים וכמפיקי תוכן, רצינו להקים בית חדש, מודרני שמתאים לשנת 2015 גם בנראות וגם בתוכן.

על כן עברו כל חברי מערכת פול גז לאתר החדש – WheelZ, וכאן נפיק את התוכן שלנו מעתה והלאה. תוכלו למצוא כאן את הנבחרת המלאה של אתר פול גז – אייל פרדר, בוחן הספורט של המגזין וכותב חדשות, אסף זומר, בוחן אופנועים וכתב לענייני טיולים, סקוטרמן שבוחן אופנועים מגניבים וכותב על היסטוריה ועל טיולי דו"ש, בועז בר שכותב על קטנועים אבל לא רק, מוניק אורבי שלנו שמשמשת כפרויקטורית, וכן את צמד צלמי המערכת שלנו – אסף רחמים ובני דויטש – ששמם הולך לפניהם בכל הקשור לצילום מוטוריקה בפרט וצילום בכלל. פרט לחברי המערכת תמצאו כאן גם את המשתתפים הקבועים שלנו – יוסי שווץ בטור הטכני 'טכנוקרט', רענן כרמיאלי עם מדור האספנות המרתק שלו, רועי ברמן שכותב על מוטוקרוס וסופרקרוס, נעם יעקובסון שכותב על MotoGP, אלעד ששון שכותב על אנדורו עולמי, עודד שמידוב שעוזר מאחורי הקלעים, וגם את הח"מ, שמשמש כעורך משותף של המגזין וכותב על אופנועים באופן כללי.

לאתר ולחזון החדש שותף אריאל אלסיבוני, שמשמש עמי כעורך משותף. אלסיבוני, מהכותבים הבולטים והמנוסים בעולם המוטורי, מביא את הראש שלו ומרחיב את תחום הפעילות של המגזין למקומות נוספים שכולנו, חולי הגז, אוהבים. משעמם לא יהיה פה.

אז אנחנו יוצאים לדרך חדשה, שתהיה כיפית ומהנה, ואתם מוזמנים להצטרף אלינו לקחת את העיתונות המוטורית אל שנת 2015. אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק שלנו, לתת לייק ולקבל עדכונים לפיד שלכם.

ייתכן שבעתיד הקרוב עוד יהיו תקלות כאלו ואחרות באתר החדש, ונשמח אם תעדכנו אותנו על כאלו. נשמח כמובן גם לשמוע הערות, או כל דבר שעולה לכם בראש, כאן בתגובות או דרך ה'צור קשר' בתחתית העמוד.

בהצלחה, וכמובן – עם הרבה גז!

אביעד אברהמי, בשם מערכת WheelZ.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 41, רוכב על אופנועים 25 שנה ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

Kawasaki-Z900-A1-006

רכיבה ראשונה: קוואסאקי Z900 מוגבל לרישיון A1

הקוואסאקי Z900 המוגבל ל-47.6 כ"ס הוא אופנוע זהה לחלוטין לגרסת ה-125 כ"ס, למעט הספק המנוע, ויש לו כמה יתרונות חשובים ביחס לאופנועי A1; מבחן דרכים

28 תגובות

  1. בהצלחה רבה!
    מגיע לכם להצליח…

  2. בהצלחה, האתר נראה נהדר

  3. שיהיה המון בהצלחה! נראה שאתם בדרך להחיות את רוח פול גז הוותיקה/בולשיט דוט קום המקורי – ואלו הן חדשות נהדרות! והרכש של אלסיבוני? פצצה!

  4. ב ה צ ל ח ה :)
    מי שמאמין לא מפחד ובדרך כלל מצליח

  5. נראה מעולה!
    בהצלחה פול ג.. כלומר, ווילז! :)

  6. amiran9@gmail.com

    בהצלחה חברים!!!

    מהשכנים ברשת 😉

  7. בהצלחה רבה, נראה מעולה, מרגיש מצוין ועושה חשק לעוד.

  8. בהצלחה !

  9. נראה מעולה!!! שאפו ובהצלחה

  10. נראה ממש טוב, בהצלחה !

  11. בהצלחה …

  12. בהצלחה !

  13. בהצלחה! האתר נראה מדהים. כל הכבוד על ההשקעה!

  14. מה קרה לכל המידע שהיה באתר הישן?
    היה שם אוצר של מידע על דגמים ומבחנים מהעבר.
    כשרצית לקנות אופנוע, קודם כל חיפשת בפולגז מבחן השוואתי או כתבה עליו…
    מקווה שכל המידע הזה ימשיך להיות זמין באינטרנט.

  15. האתר החדש נוראי!
    מבולגן, לא ברור ובא לא טוב בעין.
    מציע להיפטר מכל האנימציות והשטיקים, ולעבוד חזק על הפורום כי הוא על גבול הבלתי שמיש

  16. בהצלחה בנות!

  17. ב-ה-צ-ל-ח-ה!

  18. שיהיה לנו בהצלחה…

  19. nirmor06@gmail.com

    שיהיה בהצלחה,לפי השם החדש כנראה שיהיו לא רק מבחנים על דו-גלגלי אלא על כל מה שהוא מוטורי וטוב שכך.

  20. סחטיין על האתר.
    אין עליכם, מחכה לכתבות…

  21. המון בהצלחה לכולכם ולאתר החדש… :-)

  22. תגידו לי אתם השתגעתם?
    זאת בדיחה או משהו?
    הפורום היה מאגר הידע החשוב ביותר והסיבה העיקרית לגלישה באתר.
    אם רציתם דף פייסבוק סבבה, הייתם פשוט סוגרים את האתר ועובדים מהפייסבוק.
    איפה כל הידע שהיה בפורום?
    מה עם כל היוזרים?
    אפילו לקרוא שרשור כמו שצריך אי אפשר כי הסדר הכרונולוגי של התגובות הפוך.
    גועל נפש.
    הרישום היה בשביל התגובה הזאת בלבד, כנראה שאת הידע שלי באופנועים אמשיך לחלוק עם אחרים בפלטפורמה אחרת.

    • מסכים עם כל מילה. אנשי פולגז התקוטטו ה עם זה והתוצאה אתר חדש הזוי ומבולבל לא פחות מהטקסט שחיבר העורך החדש והעלמות תוכן הגולשים מהפורום. זו בגידה בקהל הגולשים שלכם. בושה

  23. ב"הצלחה גדולה!!!
    האם תהיה גישה לכל מבחני הדרכים לדורותיהם?

  24. ל-ayalzo ו-yotam: נדמה לי שאתם לא הוגנים וחסרי סבלנות.
    עד כמה שאני מבין יש בעלים חדשים לפולגז, בעלים שניסה לכפות שיווים באתר. לצוות היו שתי אלטרנטיבות – האחת – להתיישר לפי המדיניות החדשה. יש סיכוי רב שהרבה מאיתנו לא היו אוהבים את התוצאה ומפסיקים לגלוש באתר. האלטרנטיבה האחרת – להקים אתר חדש ברוח פולגז הישן. כמו לכל דבר חדש, יש כאן מחלות ילדות, אבל לאור הניסיון עם הצוות הנוכחי הבעיות ייפתרו תוך זמן לא ארוך.
    מה יקרה לכל החומר של האתר הישן? יש כאן שתי אפשרויות. האחת – הבעלים החדש ימצא מפעילים חדשים ואז החומר יהיה נגיש (ולנו יהיו שני אתרים לגלוש בהם). האפשרות השנייה – החומר יימכר כדי להקטין הפסדים של הבעלים החדש ואז הוא יהיה נגיש או כאן או במקום אחר.

    אני מאמין שעם קצת סבלנות הכול יסתדר.

    • א. הזקן אני רואה את הדברים בצורה שונה. למו״ל של כלי תקשורת מותר להחליט על שינויים מערכתיים בכלי שבבעלותו. זו זכותו מאחר והנכס שיך לו. (כל עוד כמובן הוא פועל בהתאם לכללי האתיקה של מקצוע העיתונות). לעובדיו יש את האפשרות לקבל את השינוים או לא לקבל. אם הם לא מקבלים את השינויים הם יכולים לפרוש ולהקים כלי תקשורת מתחרה. ככה הדברים מתנהלים. מעולם לא שמעתי על פרישה שמביאה להעלמות הארכיון של העיתון. ובמקרה של פולגז זה סיפור מרגיז ביותר מכיוון שהארכיון הוא יצירה של גולשי האתר. הגולשים נתנו את אמונם בפלטפורמה הדיגיטלית ששמה פולגז. ניהלו עשרות אלפי דיונים במשך שנים. יצרו במשותף את האנציקלופדיה הדו גלגלית הגדולה והמקיפה ביותר שניתן לעלות על הדעת וטראח בגלל קטטת מו״ל ועובדיו גנזו את כל הידע הזה. למה שנמשיך לתת אמון בפלטפורמה החדשה? למה שננהל הפורם החדש דיונים? אולי מי שהיו מוכנים להרוס את הפורום הישן יהיו מוכנים להרוס שוב את הפורום החדש?

  25. במצב שנוצר, למה בדיוק אתה מצפה? הבעלות על הארכיון נמצאת אצל הבעלים של פולגז הישן וכרגע הוא נטול אמצעים כדי להשאיר אותו על הרשת. אם כבר, תבוא בטענות למו"ל החדש שנתן לכל המערכת לפרוש בלי שדאג קודם לכן לאמצעים מתאימים כדי להשאיר את הארכיון על הרשת.

    ממה שהבנתי, הוא מנסה לגייס צוות כדי להקים את האתר מחדש. אם זה יצליח, הארכיון שכה חסר לך (וגם לי) יהיה נגיש בנוסף למה שייבנה כאן. אם לא, אני מאמין שהוא ינסה למכור את הארכיון לאתר אחר כדי למזער הפסדים ואז הארכיון יהיה שוב נגיש. כמובן יכול להיות ששום דבר מאילו לא יקרה ואז באמת יהיה חבל, אבל שני דברים: 1. זו תקופת מעבר, צריך לתת לדברים להתייצב לפני ששופטים. 2. אף אחד בעצם לא חייב לך או לי שום דבר. אנחנו מעולם לא שלמנו על שימוש באתר. כתבנו כי רצינו וקבלנו מידע בחינם.

    • למתלוננים:

      זה אתר חינמי- אתם לא משלמים שקל להשתמש בו (והוא כמעט בלי פרסומות או פופאפים) אתר שיחסית לרוב האתרים החשובים למוטוריקה- לא ממוסחר. ומנסה לשים קודם את את טובת הרוכבים ורוח הרכיבה, ולמיטב הבנתי על כך גם נפלו דברים עם ההנהלה החדשה (לפי פרסומים). אז אני מציע (כמו הזקן) שתתאזרו בסבלנות ותנסו לארות את הסיטואציה מעיניי פליטי פול גז- מקימי ווילז במקום לצאת נגדם במילים כמו "בושה, בגידה, גועל נפש" – ו azalyo- שמאיים שיחלוק את הידע במקום אחר?!?!? אתם לא רק לא הוגנים כמו שאמר הזקן- אתם הזויים

      כל פעם שאתם מתמרמרים תזכרו שלא שילמתם שקל לטובת פעילות האתר או הפורום ושאתם תמיד יכולים לחפש "פלטפורמה בטוחה" לזהב שנשפך לכם מהמקלדת, אשמח לא לראותכם.

להגיב על eran-go לבטל

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO