טיזר חדש ששחררה סוזוקי מרמז על דגם חדש של ההיאבוסה המיתולוגי, עם מנוע מותאם לתקנות יורו 5 ואלקטרוניקה מודרנית. החשיפה הרשמית תהיה ב-5 בפברואר.
שמועות על היאבוסה חדש כבר קיימות מספר שנים, אך עד היום בסוזוקי לא נגעו בהיפר-ספורט הגדול והוותיק. לא השתלם לעדכן אותו לתקנות זיהום האוויר החדשות והוא המשיך להימכר, כמו שהוא, בארצות הברית בלבד. איור אחרון ששוחרר העיד על כך שבסוזוקי כן בוחרים להמשיך עם הדגם ומעדכנים אותו בהתאם.

המנוע ככל הנראה יגדל בנפחו לכיוון 1,440 סמ"ק על-מנת לעמוד בתקנות יורו 5 לזיהום אוויר ובלי להתפשר על כוח, כשההספק יעמוד על סביב 200 כ"ס. ה'בוסה' יקבל אלקטרוניקה עכשווית עם מערכת IMU מודרנית – זה מרומז במד ההטיה שרואים בלוח המכשירים האנלוגי והקלאסי, בקרות אחיזה, קוויקשיפטר, ABS להטיה ופנסי LED. מערכת הבולמים תהיה כנראה של קאיאבה, אם כי בסוזוקי לא יבחרו בשלב זה ללכת על מערכת סמי-אקטיבית חשמלית.
סוזוקי היאבוסה / בוסה / GSX-R1300 הפציץ בשנת 1999 וכבש את תואר האופנוע המהיר ביותר בייצור סדרתי, עם 313 קמ"ש לזכותו (ויש שטוענים שזה 330 קמ"ש). את זה הוא השיג ממנוע בנפח 1,299 סמ"ק (שגדל ל-1,340 סמ"ק בהמשך), 173 כ"ס וסביב 220 ק"ג יבשים. הייעוד והעיצוב שלו היו ללקוחות שרוצים את הדבר הכי-הכי שיש לסוזוקי להציע. עולם השיפורים סביבו, בעיקר בארה"ב, היה מהפורים שיש. אנחנו שמחים שלדגם המיוחד הזה יש עוד סיכוי להמשיך ולטוס על הכבישים.
ועד 5 בפברואר, קבלו את הטיזר: