ב.מ.וו הגרמנית היא מהמובילות בהטמעת טכנולוגיות בטיחות באופנועים, במיוחד מערכות אשר הגיעו מתחום הרכב.
כעת מודיעה החברה על טכנולוגיה חדשה שזולגת מעולם הרכב לדו-גלגלי – מערכת אור בלם דינמית (Dynamic Brale Light), אשר מופעלת בעת בלימה חזקה או בלימת חירום.

המערכת מופעלת בשני שלבים. בשלב הראשון אור הבלם מהבהב בבלימה חזקה ממהירות של מעל 50 קמ"ש על מנת להגביר את הנראות. ההבהוב בתדירות של 5 הרץ, כלומר 5 פעמים בשנייה. בשלב השני, כשמהירות הנסיעה נמוכה מ-15 קמ"ש, נכנסים לפעולה גם ארבעת המאותתים. ההבהוב מפסיק כשמהירות הנסיעה עולה שוב אל מעל 20 קמ"ש.
איך זה עובד? ובכן, זה לא מסובך מדי. כאשר המחשב של מערכת ה-ABS מזהה שינוי מהירות גדול, הוא מתחיל את הבהוב אור הבלם. יחד עם זאת צריך לזכור שכדי ליישם מערכת שכזו יש צורך במערכות מתקדמות, למשל תקשורת CAN Bus בין מחשבים (במקרה הזה מחשב ABS, מחשב ניהול מנוע ואינטרפייס), וכן פנסי LED לאור הבלם ולמאותתים, שלהם זמן תגובה סופר-קצר.
המערכת החדשה תגיע כאופציה עם כל כלי של ב.מ.וו שמגיע עם מערכת ה-ABS Pro – צמד דגמי ה-R1200GS, שלושת דגמי ה-K1600, וכן ה-S1000XR, וזאת החל משנת הדגם 2016.