בינואר השנה הכריזו בטריומף על שיתוף פעולה חדש עם קונצרן בג'אג' ההודי; האופנוע הראשון המשותף צפוי לצאת בשנת 2022.
בחודש אוגוסט 2017 ישבו מנהלי טריומף ובג'אג' והחליטו ששיתוף פעולה ישרת את שני הצדדים. לקח קצת זמן, ובינואר השנה יצאו שתי החברות בהצהרה על שיתוף פעולה עתידי. שיתוף הפעולה החדש יאפשר ליצרנית הבריטית הוותיקה להיכנס לנישות ולשוקים חדשים לגמרי עבורה עם אופנועים ומנועים חדשים בנפחים שנעים בין 200 ל-750 סמ"ק.
הכלים יורכבו במפעלי בג'אג' שבהודו, על אותו פס הייצור שעליו מורכבות סדרות הדיוק קטנות הנפח של ק.ט.מ וכן אופנועי הכביש הקטנים של הוסקוורנה – הסוורטפילן והוויטפילן. שיתוף הפעולה העסקי בין ק.ט.מ האוסטרית לבין בג'אג' ההודית החל לפני עשור, והוא נחשב להצלחה מסחררת, שכן לסדרות הדיוק וה-RC נתוני מכירות נאים מאוד שהפכו את ק.ט.מ ליצרנית האופנועים הגדולה באירופה. בג'אג' גם מחזיקים 49% ממניות ק.ט.מ. בג'אג' נוסדה בשנת 1945, עסקה במכירת כלי רכב דו ותלת-גלגליים, ובשנת 1959 החלה לייצר גם כלי רכב. בטריומף ירוויחו את השוקים החדשים באסיה ובאירופה, וכן את הידע והיכולת לפתח ולייצר את האופנועים החדשים. בג'אג' יקבלו לידם את כל הפעילות וההפצה של טריומף בהודו.
כאמור, בהתייחסות לעתיד החברה לאור מגפת הקורונה, התייחסו בטריומף לשיתוף פעולה והגדירו את שנת 2022 כשנה בה נראה את הכלים הראשונים המשותפים לשניהם. נזכיר גם, שכחלק מהתכניות העתידיות של טריומף, מתעדים האנגלים להעביר את כל קו הייצור הטהור שלהם לתאילנד. המפעל הוותיק בהינקלי שבאנגליה אמנם יישאר, אך ייבנו בו רק דגמי ה-TFC (ר"ת Triumph Factory Custom) בהיקף משוער של 4,500-2,000 יחידות בשנה.