איוול קניוול – דמות אייקונית ומורכבת שהתניעה את תחום הפריסטייל בעולם האופנועים – רכב על מספר אופנועים בקריירה שלו, המפורסם בהם היה הארלי דיווידסון, אבל אחד מהם היה טריומף בונווויל 650.
קניבל היה בחייו אדם אקסצנטרי, דמות שמייצגת את הטירוף החיובי של עולם האופנועים וגם את הסכנה שבהם. בשנות ה-70 של המאה הקודמת, בחור אמריקאי בשם רוברט קרייג קניוול הפך לדמות מוכרת בכל העולם בזכות פעלוליו עם אופנועים – דברים שטרם נראו בעצימות כזאת והיוו מקור השראה למה שכיום נקרא פריסטייל.
אמנם מרבית תהילתו נקשרת להארלי, אבל הוא גם מזוהה עם טריומף, שמבחינתם חיברו את השם והתהילה שלו לאחד מהאופנועים המטורפים שלהם – הפאוור קרוזר האימתני רוקט 3. הגרסה המיוחדת מזוהה דרך גרפיקה מיוחדת בצבעי דגל ארצות הברית שהיו על חליפת הפעלולים המפורסמת של קניבל. על מושבי העור המיוחדים יש את בתפירה מוזהבת את החתימה שלו, שגם מופיעה עם הכיתוב 'EK' (ראשי התיבות של איוול קניבל) במסך ה-TFT בעת ההתנעה. 500 יחידות בלבד יימכרו לקהל הרחב – 250 יחידות מה-GT ומספר זהה של ה-R, כאשר כל רוכש יקבל גם ספר מיוחד שנכתב על קניבל ותקופתו עם טריומף. הספר ייחתם אישית על-ידי מנכ"ל טריומף.
בשנת 2019 חשפו בטריומף את הפאוור קרוזר האימתני שלהם – הרוקט 3 TFC. מפלץ שנושא מנוע טריפל אורכי בנפח 2,500 סמ"ק ומספק 179.5 כ"ס ב-7000 סל"ד ו-22.4 קג"מ ב-4000 סל"ד. דגם ה-TFC אזל מהמלאי, ומספר חודשים לאחר מכן חשפו בטריומף שני דגמים נוספים שנכנסו ליצור סדרתי: R ו-GT. השם רוקט התחיל בשנת 2004 ולשנת 2024 הגיע רענון והוספת שם – סערה / סטורם.
מנוע הטריפל הגדול (2,458 סמ"ק) קיבל יישור קו לתקנות ניהול זיהום האוויר העדכניות יורו 5+. התהליך מאפשר להוסיף עוד קצת כוח, כאשר ההספק הסופי עלה ל-180 כ"ס ב-7,000 סל"ד ועוד קצת מומנט לכ-23 קג"מ ב-4,000 סל"ד. הרוקט 3 מגיע עם מערכת ה-IMU של קונטיננטל וחיישנים המאפשרים שליטה על ה-ABS ובקרת האחיזה בפניות. כמו כן, מצערות חשמליות ומערכת בקרה עם ארבעה מצבי ניהול מנוע – כביש, גשם, ספורט ואישי.
עוד חדש הם חישוקי האלומיניום עם 10 חישורים – 17″ מלפנים עם צמיג במידה 150/80 ו-16″ מאחור עם צמיג במידה 240/50 – העוזרים להפחית במעט את המשקל המלא, שמגיע ל-320 ק"ג בגרסת ה-GT (מעט פחות בגרסת ה-R עם 317 ק"ג). לשנת 2024 יש גם צבעים חדשים. ההבדל בין שתי הגרסאות, אגב, הוא שה-GT, כשמו כן הוא, נועד יותר למרחקים ארוכים ובעדיפות לזוג. המנוע, שלדה ושאר המכלולים זהים לדגם ה-R, אך פה הכידון מוטה קדימה במספר מעלות, וכך גם הרגליות. המושב נמוך יותר ב-23 מ"מ, ויש מסיט רוח קטן מלפנים וידיות מחוממות.
המנוע עצמו משמש כגורם נושא עומס, ובמרכז שלדת האלומיניום עובר ציר חיבור חלול שמכיל את תיבת האוויר. מלפנים יש מזלג שוואה מתכוונן בקוטר 47 מ"מ ובלמי ברמבו מסיביים עם צמד דיסקים קדמיים בקוטר 320 מ"מ וקליפרים M4.30 Stylema, כשמאחור – יחד עם הזרוע האחורית החד-צידית – יש דיסק בקוטר 300 מ"מ וקליפרים מסוג M4.32. ישנה גם מערכת לזינוק בעלייה ומניעת דרדור בירידות, בקרת שיוט, מפתח קרבה, דור שני למסך ה-TFT של טריומף עם קישורית בלוטות', ומצלמת גופרו הנשלטת מהכידון.