דף הבית / חדשות / טריומף: המוטוקרוס החדש נחשף בחלקים
YT-Engine-Thumbnail-Triumph-FINAL

טריומף: המוטוקרוס החדש נחשף בחלקים

הכניסה של טריומף לסגמנט המוטוקרוס מעורר עניין בקהילת השטח, כאשר בינתיים בוחרים בחברה לחשוף חלקים נבחרים של ה-MX250F; צפו בשלדה ובמנוע

בטריומף ייכנסו לראשונה בעונת 2024 לסגמנט המוטוקרוס עם אופנוע בנפח 250 סמ"ק; בינתיים הם חושפים את שלדת האלומיניום והמנוע.

בטריומף הודיעו על כוונתם להיכנס לסגמנטים פופולריים ורווחיים בעולם האופנועים – המוטוקרוס והאנדורו, שנמצאים במגמת גידול בעולם וגם בארץ. לשם כך שכרו בטריומף את שירותיהם של רוכבי פיתוח בעלי שם כדוגמת ריקי קרמייקל האמריקאי (12 אליפויות סופרקרוס ומוטוקרוס אמריקאיות) ואיוון סרבנטס הספרדי (4 אליפויות עולם באנדורו, כולל 3 רצופות בתחילת שנות האלפיים). שני אלופי העבר אמונים על פיתוח האופנועים והיעדים העתידיים של טריומף.

מנועו של הטריומף MX250F
מנועו של הטריומף MX250F

בטריומף הכריזו על תאריכים לתחילת קמפיין המוטוקרוס באליפות המוטוקרוס העולמית (MXGP), עם כניסה לקטגוריית ה-MX2 (נפח של 250 סמ"ק, ארבע פעימות; ראו וידאו) בעונת 2024 – גם באירופה וגם בארצות הברית – ולקטגוריה הבכירה (נפח של 450 סמ"ק) בעונת 2025. רוכבי הפיתוח הם איוון טאדסקו האמריקאי, שיהיה אמון על הפיתוח בארצו, וקלמנט דאסל באירופה, שניהם רוכבים ותיקים בעלי שם וניסיון.

עוד בטרם ההצגה הרשמית חושפים בטריומף את שלדת האלומיניום של ה-MX250F (שם זמני, לא ברור אם יקרא כך) וכן את המנוע – כל זה ללא פרטים טכניים. מוזמנים לצפות בשני הפרקים בהם קרמייקל וחבריו לפיתוח מחמיאים לעצמם וליכולות של השלדה והמנוע. להערכתנו האופנוע השלם ייחשף לקראת חודש נובמבר הקרוב.

הפרק על השלדה:

וכאן מנוע ה-250 סמ"ק ארבע פעימות של דגם המוטוקרוס העתידי:

וכאן השלדה
וכאן השלדה

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

MY25_MULTISTRADA_V2_DYNAMIC _33__UC732446_High

דוקאטי מציגה את המולטיסטראדה V2 החדש ל-2025

בדוקאטי חושפים את המולטיסטראדה V2 החדש - לאחר הפניגאלה V2 והסטריטפייטר V2 - עם המנוע החדש, ירידה משמעותית במשקל, עיצוב מעודכן והרבה אלקטרוניקה

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן