בטריומף חושפים גרסה מעודכנת לספיד טווין, עם עדכוני יורו 5 למנוע ושיפורים נוספים שתרמו לעלייה בהספק, וכן שיפורים במכלולי השלדה.
הספיד טווין הוצג בשנת 2019, כאשר הוא מבוסס על הת'ראקסטון ומהווה גרסת רטרו רגועה יותר, וזכה להצלחה יחסית באירופה. מנוע הטווין המקבילי בנפח 1,200 סמ"ק קיבל את עדכוני היורו 5 ההכרחיים, כאשר הספקו – בניגוד למה שהורגלנו – דווקא עולה בשלושה כוחות סוס ל-100 כ"ס ב-7,250 סל"ד, שהם 500 סל"ד יותר מהמנוע הקודם. נתון המומנט נשאר על 11.4 קג"מ ב-4,250 סל"ד, שהם 500 סל"ד פחות מהמנוע הקודם. בוכנות חדשות, יחד עם חלקי מנוע קלים יותר, מפחיתים את החיכוך הפנימי ב-17% ומאפשרים יעילות גבוהה יותר. יש גם מערכת פליטה חדשה. מרווחי הטיפול עומדים על 10,000 מייל (16,000 ק"מ).
בולמי הקאיאבה של הדגם הקודם, יחד עם המזלג הטלסקופי, פינו את מקומם למזלג מרזוקי הפוך בקוטר 43 מ"מ יחד עם צמד בולמים מאחור. מערכת הבלימה שודרגה עם קליפרים רדיאליים של ברמבו M50, עם צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ לעומת 305 מ"מ בדגם הקודם. החישוקים חדשים וקלים יותר, והספיד טווין מגיע עם צמיגי מצלר M9 RR ספורטיביים.
בצד האלקטרוניקה, הטריומף ספיד טווין מגיע עם ABS ובקרת אחיזה – שניהם ניתנים לניתוק, ושלושה מצבי ניהול מנוע: כביש, רטוב וספורט. יש פנסי LED היקפיים. הדגם החדש נבדל מקודמו גם בצמד המפלטים מניקל מתכתי (מושחר בדגם הקודם), פנס קדמי שונה וגרפיקה שונה.
הטריומף ספיד טווין צפוי להגיע לישראל, כאשר על מחיר הדגם הקודם שעמד על 113,891 ש"ח צפויה עליית פרמיה מסוימת, משום שמחירו באירופה התייקר בכ-600 יורו. נעדכן על מחיר מדויק כאשר יגיע ארצה.